Wie heeft ervaringen met de p.i Lelystad?

  • manon

    hij heeft mij wel een aantal keren gebeld en daarna 2x met collectcoll maar dat is natuurlijk hartstikken duur.

    hij zei tegen mij dat ik beter geld kan overmaken met bezoek want dat gaat sneller.

    ik ga 13 november op bezoek morgen ga ik bellen naar de gevangenis voor het bezoek te regelen.

    ik vraag dan meteen even na over het geld storten.

    en de postzegels ga ik gewoon proberen!

    bedankt groetjes manon

  • Memyselfandi

    Gerard P. Schokker,

    Ik heb een paar vraagjes, kan je mij vertellen, hoe het is in het huis van bewaring? hoevaak kan je bellen? Hoeveel telefooncellen hebben ze per afdeling beschikbaar? hoeveel personen per afdeling? en is het toegestaan om een playstation 2 in te voeren?

    Groetjes

  • anita

    hoi hoi

    zit je vriend nog steeds op afdeling j in lelystad

    de mijne ook sinds gister pfff

    groetjes anita

  • engeltje

    hallo, allemaal mijn viend belt steeds collect call is er een andere mannier iets goedkoper.??Dit is niet te betalen……

  • Linda

    Hallo,ik had een vraag als je gevangen zit.. hoevaak mag je dan gratis bellen? De eerste keer mag je toch zoiezo paar keer gratis bellen voor familie en eventueel advocaat? En als je nr niet uit je hoofd kent mag je dan je mobiel gebruiken of hoe zit dat?

    thnx

  • ip

    hij moet daar binnen een belkaart kopen. cobra en andere systemen werken jammergenoeg neit daar. die kan hij bestellen en dan krijgt hem op dinsdag. moet hij wel geld op zijn rekening hebben natuurlijk ;)

  • engeltje

    Hallo,manon Mijn man zit sinds woensdag 17mrt 2010 in Lelystad hij kwam van t wolvenplein Utrecht,Ik heb s avonds direct geld gestort en hij had het de andere dag,was wel een spoedoverboeking.En ik woon in Den helder ook niet naast de deur.Hij mag dus nu nog geen bezoek,ik moet ook nog een week wachten om spullen te brengen e.d Groetjes Engeltje

  • Liz

    Hallo,

    Mijn vriend belt ook dagelijks wel 3 x collect call naar mij, is dit duurder als wanneer hij met een belkaart naar mij belt?

    Nu wordt ik ook wel benieuwd, ik moet mijn telefoonrekening nog krijgen…..

    Groetjes Liz

  • ip

    Liz, kijk uit hoor, collect is mega duur! Alleen het starttarief is al 2,95 en de minuten zijn ook peperduur! Als hij je 3x belt ben je alleen aan starttarief al 10 euro kwijt bijna!! Ik had in 1 maand een keer 500 euro alleen aan collect calls!

    Hij kan beter een belkaart daar binnen kopen hoor. En dan het liefst naar vaste nummer bellen ipv naar mobiel. Dan ben je het beste uit.

  • cor

    ligt er aan welke afdeling hij zit in J kan je het zelf regelen per beeldscherm en kan je 24 uur per dag bellen aan je bed zit een telefoon het bezoek kan je zelf invullen op maandag van half 9 tot half 10 dinsdag van kwart voor 11 tot kwart voor twaalf woensdag weer van half 9 tot half 10 en donderdag weer van kwart voor 11 tot kwart voor twaalf zelf ben ik er gisteren uitgekomen ivm taakstraf welke ik wel had gedaan maar de kringloop waar ik heb gewerkt niks hadden afgetekend was hij omgezet 120 uur taakstraf werd 60 dagen in deze speeltuin doorbrengen.