Wie heeft ervaringen met de p.i Lelystad?

  • brendie

    Wie kan mij de bezoektijden vertellen

    de ene keer zeg me vriend dinsdagmorgen en de andere keer woensdag het is hem niet duidelijk en ik wil daar heen om hem tebezoeken hij is daar voor het eerst dus het ia voor mij ook nieuw.

    of kan ik hier iemand over bellen.

    bedankt alvast

  • selma

    hey, ik moet zelf binnenkort ook daar op bezoek, ik heb de tijden wel doorgekregen

    maar liggen nu thuis. volgens mij is er elke dag een bezoek uur, maar ik moet dan

    even kijken van hoelaat tot hoelaat! groetjes..

  • coby

    mijn vriend zit ook in lelystad weet iemand wnr je op bezoek kan en moet je afspraak maken of moet hij dat doen belle gaat een beetje moeilijk namelijk daar dus wie weet hoe en wat?

  • clotilde asisuka

    gerard had je tijdens je verblijf in de p.i. Lelysatd

    contact met een dokterassistente?

    wat was je ervaring?

  • manon

    hoi,

    mijn vriend zit vanaf woensdag in p.i. lelystad

    maar ik heb nog geen geld kunnen overmaken of iets hij had het erover dat het dan een hele tijd duurt voordat het erop staat en dat ik het beter kan brengen als ik op bezoek kom.. dus hij kan mij niet bellen en niet schrijven

    ik heb zijn adres zou ik dan postzegels bij mijn brief mogen doen?

    of zijn ze zo gierig dat dat zelfs niet mag?

    ik woon vlak bij gouda dus lelystad is niet naast de deur..

    alvast bedankt

  • gewoon ik

    ik denk dat hij het niet krijgt..je kan altijd even de P.I. zelf bellen om te vragen..maar denk toch dat ze nee zeggen

  • diana L

    EVEN EEN VRAAGJE

    Mijn vriend is vorige week zaterdag opgepakt.

    Nu is hij sinds maandag overgeplaats van houten naar lelystad afdeling j kan iemand mij vertellen hoelang de gedetineerden daar gemiddeld vastzitten en wat ze zoal allemaal mogen en kunnen doen daar ik zit met een raadsel en wordt gek van het denken heeft iemand ervaring op deze afdeling en zou je me aub meer kunnen vertellen hierover.

    Graag even via de mail dianalefffers@live.nl

    Alvast hartelijk dank namens mij

  • diana L

    MANON,,

    je vriend krijgt ongeveer na 2 dagen een papier waar het rekeningnummer opstaat en zijn registratienummer.

    Als het goed is kan hij bellen met je en zijn gegevens doorgeven zodat jij geld op zijn rekening dar kan gaan storten.

    Daar gaan in mijn geval wel 2 dagen overheen, daaar kan hij dan boodschappen van bestellen en bellen etc.

    Hopelijk heb je wat aan deze informatie.

    Mvg Diaan

  • diana L

    diana L Schreef:

    ——

    Ben nog wat vergeten te zeggen manon.

    Het is geloof ik niet zo dat je geld kunt meenemen dan moet hij dat aangeven dat jij op bezoek komt en dan ? euro meeneemt pas dan is het goed en mag dat maar zolang hij niet zegt wat de bezoeker meebrengt voor hem krijg je het er niet door.

    Hij kan jou inplannen voor bezoek en mag je daarvoor bellen daarna (ligt eraan welke afdeling jou vriend zit) moet jij de gevangenis bellen om je afspraak in te plannen in mijn geval hoef ik dat niet te doen mijn vriend zit op afd j en moet dat zelf allemaal regelen ik hoef niet te bevestigen misschien is het in jou geval nuttig om de gevangenis daarvoor even te bellen.

    Mvg Diana

    ————————————————-

    > MANON,,

    >

    >

    > je vriend krijgt ongeveer na 2 dagen een papier

    > waar het rekeningnummer opstaat en zijn

    > registratienummer.

    > Als het goed is kan hij bellen met je en zijn

    > gegevens doorgeven zodat jij geld op zijn rekening

    > dar kan gaan storten.

    > Daar gaan in mijn geval wel 2 dagen overheen,

    > daaar kan hij dan boodschappen van bestellen en

    > bellen etc.

    >

    > Hopelijk heb je wat aan deze informatie.

    >

    > Mvg Diaan

  • ip

    manon Schreef:

    ——————————————————-

    > hoi,

    >

    > mijn vriend zit vanaf woensdag in p.i. lelystad

    > maar ik heb nog geen geld kunnen overmaken of iets

    > hij had het erover dat het dan een hele tijd duurt

    > voordat het erop staat en dat ik het beter kan

    > brengen als ik op bezoek kom.. dus hij kan mij

    > niet bellen en niet schrijven

    > ik heb zijn adres zou ik dan postzegels bij mijn

    > brief mogen doen?

    > of zijn ze zo gierig dat dat zelfs niet mag?

    > ik woon vlak bij gouda dus lelystad is niet naast

    > de deur..

    > alvast bedankt

    Hoi Manon

    Mijn vriend heeft zijn geld na een dag of 4/5 als ik het stort. Je kan het ook daar storten maar duurt net zo lang. Geld brengen naar hem kan niet want ze krijgen echt geen cash in handen. Dat gaat allemaal via een rekening. Ik stop wel eens postzegels tussen een brief, een stuk of 4, en die komen altijd wel aan. Het mag eigenlijk niet want die moeten ze daar kopen. Gewoon proberen! En geld gewaon via internetbankieren storten! Kreeg hij geen belkaart van 5 euro toen hij daar kwam? om je te kunnen bellen?