Wie heeft ervaringen met de p.i Lelystad?

  • Joep

    Nou Gerard, je reageert op een bericht van september 2009. Heeft het zolang geduurd voor je internet weer op mocht?

  • Carladl

    (:P)(:P) Joep

  • felicia

    mijn vriend zit vast voor niet betaalde bekeuringen en rijden onder invloed. zijn in totaal 5 bek waarvan hij er een uit moet zitten we proberen die andere 4 te betalen maar de p.i.reageerd niet op zijn verzoeken hoe kunnen we dit regellen afz felicia

  • Joep

    Daarvoor moet je niet bij de P.I. zijn, maar bij het CJIB.

  • irma

    er zit half glas tussen jullie in geen riem ringen e.d om want alles moet af/uit! ook ritsen van laarzen e.d er zijn kluisjes je mag alleen los geld en je id mee naar binnen nemen want er staan 2automaten voor drinken en snoep let op alleen 1eurostukken en kleingeld! vrgr.irma

  • sabina

    Ik heb een vraagje

    Ik wil bij een neef op bezoek in Lelystad ik woon hier zelf ook dus ik wil op de fiets gaan is een kleine 10 minuten.

    Maar ik hoorde dat er geen stalling is in Lelystad en je dus je fiets nergens op slot kan neer zetten.

    Wie weet of dit klopt?

    Groetjes

  • Joep

    Sabina, geloof me, de fietsendieven zitten daar binnen en lopen niet vrij los. (grapje)

    Je kunt je fiets toch eventueel op slot zetten tegen de muur? Er is camerabewaking in Lelystad, dus…

  • myboo

    Heeft iemand ervaring met BZT in Lelystad? Zou graag willen weten hoe t daar aan toe gaat.gr mybooo

  • candy

    Hallo allemaal

    Weet iemand toevallig de rekening nummer van de gevangenis pi lelystad???

    En weet iemand ook hoe ik post moet sturen met de juiste gegevens, wat ik daarbij moet vermelden opschrijven????

  • MisMeSchatje

    Hoi

    Even Google en je hebt het zo

    Groet :)