Wie heeft ervaringen met de p.i Lelystad?

  • Boy31

    Hoi,

    Kan ik je een paar vragen stellen over PI zwolle. Een kennis zit daar vast en wil weten hoe zwaar het is daar.

    Gr. Aba

  • Charlene

    Hoi mensen ik heb FF een vraagje mijn vriend moet 2weken zitten dus vanaf 29december dus komt die dan 12e of 13e vrij

    En hij heeft ziekte van chron hebben ze daar ook dokters?

    En als hij vrijkomt mag hij dan ook bellen of niet?

    En nog een vraag als hij al zit en ze vinden bv meer dingen mogen ze h dan langer vast zetten?

  • Van

    Anonymous

    Nou Gerard, je reageert op een bericht van september 2009. Heeft het zolang geduurd voor je internet weer op mocht?

    Haha ik wil eigenlijk ook wat info over bezoek en bellen pi Lelystad afdeling j

  • Van

    Van
    Anonymous

    Nou Gerard, je reageert op een bericht van september 2009. Heeft het zolang geduurd voor je internet weer op mocht?

    Haha ik wil eigenlijk ook wat info over bezoek en bellen pi Lelystad afdeling j

    2018

  • henk

    Ik ben sinds donderdag op voorwaarden vrij uit de HvB P.I. leeuwarden en heb ongeveer 3 maanden als verdachte vastgezeten. Wist niet dat zoiets bestond en schaam mij als nederlander dat dit wordt toegestaan. Pure onmacht is het van de bewindvoerders en dient geen enkel doel en beneden alle niveau. Hoe kan je iemand die verdachte is opsluiten in voorarrest HvB, dan ben in in mijn ogen geestelijk gestoord? Een grote mindfuck is het, schande. Er zijn mensen die alles kwijt raken, omdat men verdacht is. De hele procedure van schorsing aanvragen etc is een grote facade. De rechters baseren hun vonnis op onjuiste informatie en om nog maar te zwijgen over de reclassering wat een aanfluiting. Sec bekeken totale waanzin wist niet dat dit bestond. Justitie is niet recht.   ,

  • henk

    Ook het OM is alles behalve zuiver, meest onwaarschijnlijke dingen meegemaakt, zit geen greintje fatsoen bij. Gewoon opdrachten van rechters negeren, geen raportages klaar en de meest zielige actie van het OM was tijdens de pro forma zitting. Komen ze op dat moment “tactisch” nog met aantijgingen aan, die volkomen absurd zijn met de bedoeling om je langer vast tehouden.In mijn beleving ben je  dan ziek in je hoofd en moet je hulp zoeken.

  • Lola

    Is er iemand die ervaring heeft met emates en PI Lelystad, mijn vriend zit sinds kort daar maar mijn post komt niet aan bij hem.

    En hij heeft gevraagd of ik geld wil storten , wat is een redelijk bedrag?