Hoi hoi
Hoe gaat het inmiddels met jullie ? Met mij niet zo goed zit al een aantal weken aan de kalmeringsmiddel heb een posttraumatische stressstoornis ontwikkeld
Goedemorgen dames,
Mijn man zit sinds oktober vast in finland.
Iemand die dit niet meemaakt weet niet in watvoor vreselijke horrorfilm je zit!
De onzekerheid en het niet weten waar je aan toe bent daar ga je aan onder door!!!
Ik zelf merk dat ik in een emotionele achtbaan zit soms ben ik best vrolijk met de kinderen en de andere dag kan ik alleen maar huilen.
Ik vind het fijn dat ik niet alleen ben en er meer vrouwen zijn die dit ervaren.
Groetjes A
Hallo.
ik Ben melissa mijn man zit vanaf 16 sep 2020 gedetineerd in duitsland. ( lingen)
4 jan 2022 eindelijk de uitspraak gekregen & een dubbele tegenvaller gekregen. 6 jaar en 6 maanden.
Mijn man en onze familie zijn enorm geschrokken . we hebben samen twee meisjes van 5 en 2 en hij is zelf 26 .
hij zit vanaf maandag in strafhaft en vraagt uitlevering aan na nederland. ( waarschijnlijk ) word die door de officier afgekeurt) puur door de mede daders . dus gaat het na de hogere gerecht. onze prio 1 is om mijn man snel na nederland te halen aangezien hij hart pacient is & een pacemaker moet.
we gaan al zolang in elende uit.
we zijn er helaas nog lang niet.
ik hoop dat in nederlands alles wt makkelijker gaat en hij de kinderen weer kann zien
stuur gerust een mail om in contact te komen.
xx melissa
Graag kom ik in contact met dames waarvan hun vriend/ man ook gedetineerd is.
Mijn vriend zit nu ruim 5 weken, waarvan 2 weken in beperking te hebben gezeten.
Mijn familie en vrienden steunen mij wel, maar niemand kan echt begrijpen hoe het is.
Daarom wil ik graag in contact komen met lotgenoten.
Hi , dat zou ik ook graag willen misschien kunnen we met elkaar praten?
groetjes van mij
Post was bewerkt op 29-03-2022 20:17 door Barbara
hello,
Mijn partner zit nu al bijna 20 jaar in de gevangenis in Atlanta GA in Amerika.
ik kan als zijn vrouw en de moeder van zijn kind, zeggen dat dit ontzetten moeilijk is en het ergste is eigenlijk als je hem gaat opzoeken en hem achter moet laten als ik weer terug naar huis ga.
Ik hou mij heel erg vast aan onze telefoon gesprekken, brieven, bezoeken in de gevangenis etc.
Ik kan niet wachten tot hij thuis komt, helaas hebben wij nog wel even te gaan, en stuin ik mijn man door dik en dun . we doen alles samen.
Ik weet dat amerikaanse gevangenisen wel een heel anders verhaal zijn dan in NL, maar we zitten hier allemaal in het zelfde schuitje, onze geliefde is niet thuis en zit vast , en we kunnen niks anders doen dan er voor hem zijn op afstand.
Blijf altijd positief dames, en huilen mag af en toe best.. maar wees sterk en doe het voor jullie samen of jullie gezin.
Happy Tueasday
much love
J
Hoi,
ik wil graag contact met jou hebben
gr
Hallo.
ik Ben melissa mijn man zit vanaf 16 sep 2020 gedetineerd in duitsland. ( lingen)
4 jan 2022 eindelijk de uitspraak gekregen & een dubbele tegenvaller gekregen. 6 jaar en 6 maanden.
Mijn man en onze familie zijn enorm geschrokken . we hebben samen twee meisjes van 5 en 2 en hij is zelf 26 .
hij zit vanaf maandag in strafhaft en vraagt uitlevering aan na nederland. ( waarschijnlijk ) word die door de officier afgekeurt) puur door de mede daders . dus gaat het na de hogere gerecht. onze prio 1 is om mijn man snel na nederland te halen aangezien hij hart pacient is & een pacemaker moet.
we gaan al zolang in elende uit.
we zijn er helaas nog lang niet.
ik hoop dat in nederlands alles wt makkelijker gaat en hij de kinderen weer kann zien
stuur gerust een mail om in contact te komen.
xx melissa
Hoi Melissa,
ik wil graag contact opnemen met jou!
gr
Hallo dames
Mij vriend zit nu sinds 3 weken in de gevangenis en vanaf donderdag krijgen we meer te horen
Maar ik mis hem natuurlijk heel erg en gelukkig heb ik me moeder die me steun maar ik praat liever met vrouwen die in de zelfde situatie zitten die elkaar begrijpen
Hoi Melissa,
ik wil graag contact hebben met jou!
gr
Graag kom ik in contact met dames waarvan hun vriend/ man ook gedetineerd is.
Mijn vriend zit nu ruim 5 weken, waarvan 2 weken in beperking te hebben gezeten.
Mijn familie en vrienden steunen mij wel, maar niemand kan echt begrijpen hoe het is.
Daarom wil ik graag in contact komen met lotgenoten.
Hoi Barbara,
ik wil ook graag contact opnemen,
gr
Hi , dat zou ik ook graag willen misschien kunnen we met elkaar praten?
groetjes van mij
Hoi iedereen,
Mijn man zit vast en ik wil graag contact opnemen met vrouwen wie in de zelfde situatie zitten…
Ik heb vandaag deze website gevonden, ik heb wel wat reactie gestuurd naar vrouwen wie al hier een berichtje achter gelaten. Ik weet niet hoe het werkt, zie ik nergens email adres waar ik de contact op kan nemen met hun…
gr,
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?