Gedetineerde partner

• Shinex

Zutje

Ik was daar zaterdag en ben daarna niet meer gegaan we wonen 25km van elkaar vandaan  ja is wel apart toen ik het zag ging er van alles door me hoofd en als ik me en dag erg verdrietig voel ga ik langs voelt het toch alsof ik in zijn buurt ben. klinkt misschien gek hihihi volgens mij doen de bewaarders zo omdat je elkaar niet mag aanraken volgens mij maar sommige zijn daar wel streng in. weet niet of je snapchat heb mijne is whitley_w878 en over die brief in de brievenbus heb ik zelf nog nooit aangedacht las zoiets ook bij een andere topic dat een meisje dat had gedaan 

Ja snap ik, is ook raar toch dat die nog open zou staan al die tijd? Briefje kan altijd.. of gewoon een keer aanbellen? Haha

Ja we mochten wel knuffel en een kus geven, maar toch vind ik dat dan ongemakkelijk ofzo als ze er zo boven op zitten

ja ik zal je eens toevoegen!

• M

Duygu

hallo allemaal, mijn man zit ook in detentie in duitsland,nu al 21 maanden, en hij heeft 10 jaar gekregen. we hebben 2 kinderen, oudste is 2 jongste is 1. heb ook een bevalling zonder hem moeten doen. je bevalt van een nieuw leven maar je bent niet gelukkig, voel me ook echt schuldig tegen over mn zoontje. soms ben ik zo boos en verdrietig. heb geen zin om mij huis uit te komen kan niet slapen, ik word er gek van. en het is nog 1,5 jaar.  blijkbaar ben ik niet de enige hier.

hi duygu

kan ik met jou in contact komen?

• M

Sharona

Hallo, ik hoop op contact met iemand.. Mijn man is afgelopen vrijdag gearresteerd ik ben net 8 dagen geleden bevallen. ik ga door een hel. Mijn man had een straf openstaan vanuit Duitsland dus is nu voorlopig weg. Ik eet en slaap niet. Dit is het meest vreselijke wat ik ooit heb meegemaakt.  Iemand die nu nog zo in deze situatie zit PB mij.  Liefs Shar

hi Sharona,

zou je contact met mij op willen nemen? 

• Baba

Mijn man zit in detentie. ik wil graag lotgenoten vinden!!!!

Post was bewerkt op 26 september 2024 16:56 door Baba

• Baba

M
    Duygu

hallo allemaal, mijn man zit ook in detentie in duitsland,nu al 21 maanden, en hij heeft 10 jaar gekregen. mi hebben 2 kinderen, oudste is 2 jongste is 1. heb ook een bevalling zonder hem moeten doen. je bevalt van een nieuw leven maar je bent niet gelukkig, voel me ook echt schuldig tegen over mn zoontje. soms ben ik zo boos en verdrietig. heb geen zin om mij huis uit te komen kan niet slapen, ik word er gek van. en het is nog 1,5 jaar. blijkbaar ben ik niet de enige hier.

hi duygu kan ik met jou in contact komen?

mijn email adres : kicsien@hotmail.com mijn man zit ook in de detentie en hij moet ook nog veel, moest ik ook alleen bevallen enz dus ik weet hoe je je voelt.. :( 

Post was bewerkt op 26 september 2024 16:54 door Baba

• Baba

M
    Sharona

Halló, ik hoop op contact met iemand.. Mijn man is afgelopen vrijdag gearresteerd ik ben net 8 dagen geleden bevallen. ik ga door een hel. Mijn man had een straf openstaan ​​vanuit Duitsland dus is nu voorlopig weg. Ik eet en slaap niet. Dit is het meest vreselijke wat ik ooit heb meegemaakt. Iemand die nu nog zo in deze situatie zit PB mij. Liefs Shar

szia Sharona, zou je contact met mij op willen nemen?

wil ik ook graag contact.