Gedetineerde partner

• D.Oasis

M

In welke P.I. zit jullie partner en wat vinden jullie/hij hiervan? Ik merk dat de ene P.I. de andere niet is dus ben benieuwd naar wat ervaringen van de verschillende plekken.

Mijn vriend zit nu in roermond maar we denken aan overplaatsing want we komen zelf uit rotterdam en het is heel ver. Ik zou graag informatie willen over PI Dordrecht, Nieuwegein en Rotterdam. Kan iemand mij hiermee helpen?

• Zutje

Goedenavond, 

ik weet niet of deze topic nog actief is maar ik heb ook partner in detentie hij zit er nu 10 maanden. Ik heb in die tijd niks van hem gehoord, het maakt me zo ongelukkig en eenzaam sommige mensen in me omgeving weten het wel maar ze maken er grapjes over dus dat praat er weinig over via hier ben ik opzoek naar lotgenoten die het zelfde meemaken 

• Shinex

Zutje

Goedenavond,  ik weet niet of deze topic nog actief is maar ik heb ook partner in detentie hij zit er nu 10 maanden. Ik heb in die tijd niks van hem gehoord, het maakt me zo ongelukkig en eenzaam sommige mensen in me omgeving weten het wel maar ze maken er grapjes over dus dat praat er weinig over via hier ben ik opzoek naar lotgenoten die het zelfde meemaken 

hoihoi,

wat vervelend dat ze er grapjes over maken.. en dat je al die tijd niks heb gehoord van hem. Mijn vriend zit nu 4 weken vast en over 3 weken hoort hij meer van hoe lang hij moet blijven.. 

bij mij weet niemand het verder, lastige situatie..

Groetjes 

• Zutje

Hoi, Dank je wel voor je reactie. Ja dat vind ik echt niet fijn al helemaal toen ik het meisje het in vertrouwen heb wel verteld en dat ze het dan rond verteld en grappen over maakt.  Hou je me op hoogte weet niet of je via hier privé bericht kan sturen! Mocht je willen praten, kan me best voorstellen dat als niemand het weet en je kan er met niemand over praten dat het zwaar is voor je.   

groetjes

• Shinex

Zutje

Hoi, Dank je wel voor je reactie. Ja dat vind ik echt niet fijn al helemaal toen ik het meisje het in vertrouwen heb wel verteld en dat ze het dan rond verteld en grappen over maakt.  Hou je me op hoogte weet niet of je via hier privé bericht kan sturen! Mocht je willen praten, kan me best voorstellen dat als niemand het weet en je kan er met niemand over praten dat het zwaar is voor je.    groetjes

wat een naai streek! Bah… ik weet ook niet of je hier prive kan berichten eigenlijk haha.. misschien lucht het voor ons beide op! 

heb je al wel iets gehoord? Of misschien iets van zijn familie of vrienden die iets meer weten?

• Zutje

Ja echt een naaistreek! Nee ik heb nog niks gehoord hoe was jouw week? Ik heb echt best zwaar gehad. Kunnen jullie wel met elkaar bellen ?? Denk dat dat ook een hoop scheelt ?!

• Shinex

Zutje

Ja echt een naaistreek! Nee ik heb nog niks gehoord hoe was jouw week? Ik heb echt best zwaar gehad. Kunnen jullie wel met elkaar bellen ?? Denk dat dat ook een hoop scheelt ?!

Weet je wel waar hij zit? 10 maanden niks horen is echt abnormaal lang! Begrijpelijk dat je het zwaar hebt.. heb je wel een beetje afleiding om de dagen door te komen? Zodat je een beetje je gedachten kan verzetten?

Ja de dag dat hij werd opgepakt hadden we afgesproken en hij kwam maar niet en reageerde nergens op, toen kreeg ik de volgende dag een berichtje van z'n advocaat dat hij vast zat en werd daarna door de politie zelf gebeld. Hij had bij hun aangegeven dat ik hem verwachtte en dat ik anders zou denken dat er wat gebeurd zou zijn.  Hij kan indd bellen naar mij en ben een keer op bezoek geweest, maar na dat uurtje bezoek vind ik het alleen maar zwaarder..

Deze week hebben we helaas wat irritaties aan de telefoon, vandaag belde hij en ging het gesprek wel oké..

Heb je dat meisje er nog op aan gesproken?   

• Zutje

Nee weet niet waar hij zit heb 10 maanden lang niks gehoord van niemand. Ben wel een paar keer langs ze huis gegaan laatste keer zag ik dat het balkon deur open stond.

Ja lijkt me ook zwaar om alleen naar huis te gaan na het bezoek? Gelukkig ging het bellen wel beter gisteren. Nee heb het meisje er nog niet op aangesproken ga ik zeker nog wel doen! Je kan hier helaas geen privé berichten sturen wel jammer. 

• Shinex

Zutje

Nee weet niet waar hij zit heb 10 maanden lang niks gehoord van niemand. Ben wel een paar keer langs ze huis gegaan laatste keer zag ik dat het balkon deur open stond. Ja lijkt me ook zwaar om alleen naar huis te gaan na het bezoek? Gelukkig ging het bellen wel beter gisteren. Nee heb het meisje er nog niet op aangesproken ga ik zeker nog wel doen! Je kan hier helaas geen privé berichten sturen wel jammer. 

Jaa jammer dat je hier niet prive kan berichten..

Zijn balkon deur open? En nu is die wel weer gewoon dicht? Ook raar.. misschien een idee om een brief in de brievenbus te doen ofzo? En groot gelijk dat je haar er op gaat aanspreken, want zoiets doe je toch niet.. heel raar gedrag.

Ja dat is het, dat je dan zelf terug moet en hij blijft daar.. is wel zwaar ja. En dat uurtje is ook zo voorbij gevlogen als je daar zit. En dan mag je afscheid nemen maar vond het gewoon ongemakkelijk omdat die bewaarders zo op je aan het letten zijn ofzo. 

• Zutje

Ik was daar zaterdag en ben daarna niet meer gegaan we wonen 25km van elkaar vandaan  ja is wel apart toen ik het zag ging er van alles door me hoofd en als ik me en dag erg verdrietig voel ga ik langs voelt het toch alsof ik in zijn buurt ben. klinkt misschien gek hihihi volgens mij doen de bewaarders zo omdat je elkaar niet mag aanraken volgens mij maar sommige zijn daar wel streng in. weet niet of je snapchat heb mijne is whitley_w878

en over die brief in de brievenbus heb ik zelf nog nooit aangedacht las zoiets ook bij een andere topic dat een meisje dat had gedaan