Gedetineerde partner

• Sharona

DELETION_USER

Hoi dames, 

ook ik zit in een lastige situatie. Het niet weten waar je aan toe bent is een hel. Wellicht kunnen we elkaar steunen. 

liefs

Is jouw situatie al anders? Liefs

• P.

Hallo,

Mijn partner zit nu 8 maanden in detentie in het buitenland. Het is echt heel zwaar.

Kom graag in contact met lotgenoten

• Lien

Hoi Sharon, mijn vriend is maandag overgeplaatst naar Vught en vandaag zou hij een gesprek hebben met zijn advocaat. In welje gevangenis zit jou vriend? Zeker fijn om contact te hebben. Ben vandaag voor het eerst op bezoek geweest en kreeg geen hap meer door me mond. Ik merk dat ik hem zo erg mis. En hij mij ook zegt hij. Alleen vandaag dacht ik echt hopen maar dat het ook allemaal het wachten waard is. Ik weet niet of jij ook ervaring hebt met die onzekerheid daarvan?

Groetjes Lien

• Ties

Hallo, 

mijn partner zit nu ook sinds 3 weken in voorarrest en vandaag 3x30dagen erbij gekregen, we hebben samen 2 kinderen van 2jaar en 8 jaar we zijn er zo kapot van. Ik kan niet eten niet slapen ben gewoon gebroken. Mijn man is een lieve hardwerkend man die in aanraking is geweest met een vechtpartij. Ik ben benieuwd hoe andere hun leven weer hebben opgepakt ? Hoe leef je verder waar haal je kracht uit ????

• Angelique

Sharona

Hallo, ik ben Angelique

Mij man is op 25 januari helaas gearresteerd ..ik ben16 januari bevallen van een jongen ..we hebben nog 2 jongens van 10 en 13 jaar .mijn man is nu naar de huis van bewaring heeft 90 dgn gekregen mag geen contact hebben of langs gaan helemaal niks

Ivm onderzoek

Advocaat mag niks zeggen

Ik ben hopeloos en zo verdrietig

Wat gaat er gebeuren ..

Mijn man heeft goede baan

Alles gaat kapot

Ik moet bijstand aanvragen en alles regelen ..het is een hel waar ikin leef

Hoe overleef je dit

Ze zeggen maar je hebt 3 kinderen je moet door ..maar ik mis mijn maatje

Hoe gaat het nu met jou ?

Groetjes Angelique

ik hoop op contact met iemand.. Mijn man is afgelopen vrijdag gearresteerd ik ben net 8 dagen geleden bevallen. ik ga door een hel. Mijn man had een straf openstaan vanuit Duitsland dus is nu voorlopig weg. Ik eet en slaap niet. Dit is het meest vreselijke wat ik ooit heb meegemaakt. 

Iemand die nu nog zo in deze situatie zit PB mij. 

Liefs Shar

• Ties

Angelique
    Sharona

Hallo, ik ben Angelique

Mij man is op 25 januari helaas gearresteerd ..ik ben16 januari bevallen van een jongen ..we hebben nog 2 jongens van 10 en 13 jaar .mijn man is nu naar de huis van bewaring heeft 90 dgn gekregen mag geen contact hebben of langs gaan helemaal niks

Ivm onderzoek

Advocaat mag niks zeggen

Wat gaat er gebeuren ..

Alles gaat kapot

Hoe overleef je dit

Groetjes Angelique

ik hoop op contact met iemand.. Mijn man is afgelopen vrijdag gearresteerd ik ben net 8 dagen geleden bevallen. ik ga door een hel. Mijn man had een straf openstaan vanuit Duitsland dus is nu voorlopig weg. Ik eet en slaap niet. Dit is het meest vreselijke wat ik ooit heb meegemaakt. 

Liefs Shar

Hoi ik zit in dezelfde schuitje je mag mij mailen misschien kunnen we elkaar steunen

• Cat

Mijn vriend zit

Post was bewerkt op 23-02-2021 01:00 door Cat

• Jessy

Hallo,

Mijn naam is Jessy en mijn vriend zit vanaf augustus vorig jaar vast. Ik zou graag in contact willen komen met lotgenoten waarvan hun vriend minimaal 8 jaar in detentie zou moeten zitten.

Mocht jij hier ook behoefte aan hebben, let me know.

Sterkte voor iedereen! Xx

• Saskia

Hoi hoi.

hier mijn man en vader van zoontje 4 sinds begin februari onverwachts in detentie. Heeft nu 3x30 dagen erbij gekregen. Ik zit in overlevens modus en moet veel regelen.

Hij zit nu in Dordrecht. Omgeving sommige steunen mij wel maar echt begrijpen helaas niet

hopelijk kunnen we elkaar hier steunen

• Saskia

Ties
    Angelique
    Sharona

Hallo, ik ben Angelique

Ivm onderzoek

Advocaat mag niks zeggen

Wat gaat er gebeuren ..

Alles gaat kapot

Hoe overleef je dit

Groetjes Angelique

Liefs Shar

Hoi ik zit in dezelfde schuitje je mag mij mailen misschien kunnen we elkaar steunen

Hoi hoi,

ik voel me het zelfde met vele vragen. je mag altijd contact opnemen. hier ook net verlenging van 90 dagen gekregen

liefs sas