Bezoek Zonder Toezicht

• LoveHurts

Uhmm aha.. Dat duurt dan nog wel even ben ik bang.

Maar is het ook zo dat je bijvoorbeeld pas bzt mag als je mnimaal 2 jaar moet zitten of maakt dat niet uit??

• Joep

Je moet afgestraft zijn en in een gevangenisregime zitten. Een HvB kent geen bzt.

• LoveHurts

Oke, dus dan moet hij sowieso eerst overgeplaatst worden. Hoop snel wat duidelijkheid te hebben, alles is zo onzeker.

Maar Joep (of andere) er zit dus niet een minima straf aan??

Als je bent overgeplaatst kan je bzt aanvragen. en dan kan je dus rekening houden met nog ongeveer 3 maanden wachten voor het toegekend is..??

nou dan ben je dus al snel een jaar verder.. :)-D :S (hoop dat we dat jaar niet eens hoeven..)

• tracey

Nee als hij is afgestraft dus in de gevangenis zit moet je vanaf dan 3 maanden wachten, kan ook ietsjes eerder zijn..

Maar er zit geen minimum gevangenisstraf aan vast, iedereen in de gevangenis heeft recht op bzt ookal zit je maar half jaar in de gevangenis( dus niet HvB)

• LoveHurts

Aha, nou dat is dan mooi dat er geen minimum aanzit.

Mjaa als nog ben je natuurlijk snel een behoorlijke tijd verder. Sowieso gehele voorarrest (dan hopelijk geen pro forma) dan een overplaatsing.

Jongen bij hem op de afd. zit al 4 maanden te wachten op overplaatsing als ik het goed begrijp en dan nog dus nog 3 maanden wachten tot toekenning.

Dus al met al…. zucht..

Is dat sowieso niet heel onwennig zo een bzt?? Je krijgt als vrouw toch niet meer/extra controle dan bij het normale bezoek toch?

• miesie

Bij mijn vriend was het zo dat ik eerst 4 keer op bezoek moest zijn geweest voordat hij BZT kon aanvragen. Vanaf het moment van aanvragen heeft het 2 weken geduurd en toen hadden we ons eerste BZT. Het was wel een beetje raar, maar das meer je eigen gevoel omdat iedereen weet waarvoor je komt, dat denken ze tenminste. Voor mij was het het allerbelangrijkste dat we weer eens even echt samen konden zijn zonder al die extra ogen op je gericht.

Je word als vrouw overigens niet extra gecontroleerd hoo

• merel

miss een rare vraag maar mag je je huisdier meenemen naar bzt?

gr merel

• MissU

hahah huisdier?

nee, geen huisdieren geen kinderen..

De naam zegt toch eigenlijk al genoeg bezoek zonder toezicht..?

Dat is bedoeld dat je met elkaar kunt zijn zonder “toezicht” dat je intiem met elkaar kunt zijn, dan neem je toch geen hond of wat voor huisdier ook mee??

• MissU

ow dus bij jou duurde t maar 2 weken??

Dat was lekker snel zeg!! Ja wist dat t maximaal 2 tot 3 maanden kon gaan duren.. Ben benieuwd hoelang t bij ons zal duren..

• LoveHurts

@ Merel..

Je bedoelt vast niets gek met je vraag, maar het is best even grappig ;) hehe.. Al kan ik me zeker voorstellen dat als iemand bv helemaal gek is op zijn hond dat hij die een keer wilt zien..

Hahaha.. ;)

fijn om te horen dat het dus ook snel kan.. En inderdaad.. (tuurlijk komt het hoogstwaarschijnlijk uit op seks, hehe) maar pff.. wat zou het toch weer fijn zijn om alleen met elkaar te zijn..

Zonder tussenschot.. waarbij alleen een snelle kus op het eind is toegestaand :(

En zo een kamer waar je dat bezoek dan heb.. is dat gewoon een kamertje met een bureau of.. haha misschien stom hoor, maar heb er niet echt een beeld van? of is het met een bed.. offeh… ???