Bezoek Zonder Toezicht

  • Andrea

    Voorlopig gaat niet door LEES AUB mijn bericht onder corona Covi-D thema dat weten jullie meer van en we kunnen misschien iets aan doen ik had wel bzt voor de corona eens in 4 weken was wel mogelijk voor Covi-d

  • Andrea

    Anonymous

    mijn vriend zit in pi leeuwarden. i ben 17 en ik wil op btz bij mijn vriend die er zit. kan dat? ik zoek het overal op en kan het niet vinden. zouden ze moeilijk doen om mijn leeftijd? help

    Of course je ben minderjaarig dat is tegen de wet

  • Diantha

    Hallo, 

    Sinds 8 maanden zit mij vriend vast. En wij willen bzt aanvragen, maar heeft iemand een idee hoe dat moet. De PI waar hij zit geeft niet veel info los. Enige wat ik weet is dat ikzelf een ondertekende brief moet sturen, maar naar welk adres dit moet of hoe en wat verder? 

    Kan iemand mij hier mee helpen? Online vind je ook niet veel heel.

    Gr Diantha

  • N

    Anonymous

    Dat heb je helemaal goed eerst afgestraft zijn dan bzt maar dan moet je ook minimaal 3 maanden achtereen op bezoek zijn geweest.

    Groetjes Belinda

    Hoihoi, 

    weet iemand iets over een motivatiebrief die je moet schrijven voor bzt, soja zou iemand een voorbeeld kunnen laten zien. Ik weet niet precies hoe ik moet beginnen.

    alvast bedankt

  • N

    Michelle

    Ik wil een motivatoe brief schrijfen voor bzt wat moet ik er neer zetten help[/quote

    Hoi hoi,

    Is het gelukt ?

  • N

    Anonymous

    Bij mijn vriend was het zo dat ik eerst 4 keer op bezoek moest zijn geweest voordat hij BZT kon aanvragen. Vanaf het moment van aanvragen heeft het 2 weken geduurd en toen hadden we ons eerste BZT. Het was wel een beetje raar, maar das meer je eigen gevoel omdat iedereen weet waarvoor je komt, dat denken ze tenminste. Voor mij was het het allerbelangrijkste dat we weer eens even echt samen konden zijn zonder al die extra ogen op je gericht.

    Je word als vrouw overigens niet extra gecontroleerd hoo

    hoihoi,

    moest je ook een motivatiebrief schrijven ?