Bezoek Zonder Toezicht

• merel

weet ik veel dat het speciaal voor intiem is mij gaat het daar niet om dus heb daar niet over nagedacht.

gr merel

• merel

ja daarom wilde mn kat meenemen leuk vind ik dat ook niet voor haar maar dan weet ze dat hij er nog is wij weten waar onze mannen zijn maar onze huisdieren denken dat ze verlaten zijn.

• miesie

Hahahah die kamer…tja wat zal ik zeggen…Er staat een tafeltje met twee stoeltjes en een bed en that's it :) Verder zijn er een douche en een toilet. Handdoeken liggen klaar en shampoo en douchegel. Dus veel stelt het niet voor maar ach veel heb je ook niet nodig ;)

• LoveHurts

hahaha.. inderdaad alles wat je nodig hebt ;)

Blegghh… wat is het toch een feest dit! :(

• Meisjesmama

Hallo

Kan me helemaal voorstellen!

Mijn verloofde zit sinds okt in Dordrecht, en in totaal al 5 maanden in voorarrest ( nu nog steeds )

Wanneer kan je BZT aanvragen?

Op het moment word ik helemaal gek omdat ik hem alleen een kus bij aankomst en weggaan mag geven, en voor de rest niet eens zijn hand kan vasthouden.

Mis gewoon zijn armen om me heen en een lekkere kroel!

Liefs

• tracey

Zoals hier in verschillende kopjes al staat je kan pas bzt aanvragen wanneer je bent afgestraft.

Als je nog in voorrarest zit kan dit dus niet, geen uitzonderingen..

Dus hopelijk hebben jullie gauw een vonnis..

• LoveHurts

@ meisjesmama..

Wat een situatie zeg waar jullie in zitten!! Wens je hierbij heel veel succes met de zitting en sterkte toe voor wat komen gaat.

En kan me je gevoel helemaal voorstellen. Het gaat alleen vooral om even die paar armen om je heen die je zo hard nodig hebt.. Rustig aan!!

• MeisjesMama

@ LoveHurts……Dank je wel! X

@tracey……..ik heb niet alle berichten gelezen, staat mijn hoofd ook niet echt naar, heb niet eens de concentratie om een film te kijken oid dus ik kan me al helemaal niet concentreren op alle berichtjes, vandaar dat ik het nog niet had gelezen! :) Dank je wel!

• moederG

@meisjesmama vreselijk dat een voorarrest zolang moet duren want inderdaad houd dat zoveel dingen tegen…….

Aan de andere kant zolang je niet veroordeeld bent kun je ook nog hopen op vrijspraak.

Maar dat het zwaar is kan ik me heel goed voorstellen en dat je hoofd er niet naar staat om alles te lezen of een film te kijken begrijp ik ook heel erg goed.

Ik rij dagelijks langs een gevangenis om mijn dochter naar school te brengen en normaal rij je er gewoon langs zonder bijzondere gevoelens zeg maar, maar nu is het een heel ander verhaal en kijk je er ook heel anders tegenaan………..

• diamantje

Ik ga binnekort bij me vriend op BZT.. wat mag je meenemen qua spullenn.. make-up etc kan het nergens op internet vinden