Bezoek Zonder Toezicht

  • TR

    Hij moet eerst afgestraft zijn, dus niet in voorarrest, wanneer hij is afgestraft zo'n 2 a 3 maanden later kan je BZT aanvragen( als ik t goed heb )

  • Belinda42

    Dat heb je helemaal goed eerst afgestraft zijn dan bzt maar dan moet je ook minimaal 3 maanden achtereen op bezoek zijn geweest.

    Groetjes Belinda

  • TR

    Minimaal 3x op bezoek zijn geweest, niet 3 maanden, Maar dat kan natuurlijk per PI anders zijn..

  • michelle

    ik heb een vraag over hoeveel vrouwen een gedetineerde mag hebben??

    mijn vriend en ik hebben al een tijdje bzt, maar ben bang dat ook andere vrouwen op bzt kunnen bij hem… weet iemand of dat zomaar kan?

  • Joep

    Daar kun je gemakkelijk achterkomen. Een gedetineerde mag maar eens in de zoveel tijd bzt hebben. Als jij dan niet uitgenodigd wordt door hem, zou dat een ander kunnen betekenen.

  • MisMeSchatje

    Hoi

    Meestal hebben ze een keer per maand Bzt of soms eerder dus dan kan je het uitrekenen net wat Joep zegt

    Groet

  • hloves

    Beste Joep,

    Mag je kind mee naar bzt?

  • MisMeSchatje

    Hloves

    Ik weet van iemand die dat wel zo doet samen met haar zoontje en dan doen ze spelletjes is heel erg leuk voor die kleine ook die heeft het naar zijn zin en is bij zijn ouders

  • hloves

    @mismeschatje, dank je voor je reactie, fijn om te weten, zo kan mijn vriend toch een beetje een band opbouwen:)

  • Joep

    Nee, een kind mag absoluut niet mee naar BZT. Als iemand dat toch doet is het geen BZT maar familie- of relatiebezoek. De reden dat het niet mag lijkt me wel duidelijk.