Gratie

• Hyperactief

Ja voor beiden komt er een kinderrechter aan te pas, maar OTS is civiel en PIJ (Jeugd TBS) is strafrecht, daar zit het verschil……. Ik hoop dat je het nu begrijpt, want ik weet niet of ze er plaatjes over hebben.:D Groetjes v Hyperactief

• tam

nou xynyx ik weet niet wat ji met je man bepraat maar geloof mij nou maar dat heel veel vrouwen altijd hebben geweten dat er iets niet klopte

maar waarom zouden ze wat vragen ze profiteerden lekker mee van het geld toch

het blijft zowiezo moeilijk of je er nou wel of niet van afwist maar volgens mij ging dit over gratie en niet het probleem wat jij heb met je man en dat hij niet alles tegen je heb verteld

naar zowiezo wens ik je veel succes

tam

• tam

jij leest volgens mij niet echt wat ik zeg

in heel veel dingen bijna alles eigenlijk ben ik het met je eens

ik heb het ook niet over de vrouwen en hun pijnen en verdriet want ik weet zelf als de beste dat het heel veel pijn doet dus dat zal ik echt niet zeggen zo krom verdraai jij mijn woorden

maar er zijn ook veel vrouwen die het wel wisten en het nemen zoals het is en wat ik zei was dat als je als vrouw goe dgeprofiteerd heb van zo een man je nou niet hem na beneden moet halen

ik hoop dat je het nu een beetje begrijpt

en afhankelijk zijn van iemand doe je altijd nog zelf natuurlijk

groetjes tam

• tam

ik denk ook niet dat het het waard is om hier woorden over vuil te maken

iedereen eb zijn eigen gedachten en ik zie wat ik zie en jij wat jij ziet

dus zo is het

laten we het gewoon hierbij laten oke

groetjes tam

• Joep

hear,hear!!!