waarom ga je ervanuit dat als ik heb vastgezeten dat ik er ook iets van wist…mmmm…..en waar komt dat klagen dan vandaan….heb ik iets over het hoofd gezien….ik heb namelijk niets te klagen, o ja alleen mijn man zit vast, maar dat gaat vanzelf weer over…pffff, voor de rest niets…….klagen laat ik graag aan andere mensen over…….want manlief zijn billen zijn verbrand en die blaren die verdwijnen vanzelf…of dat nou 10, 12 of 20 jaar duurt. En dat interreseert me ook niets.
En waarom zou mijn man niks merken van een gratie van onze koningin, is hij ineens geen nederlander meer met een nederlandse straf….
Mijn man heeft een nederlands en portugees delict gepleegt, niet in ons buitenland, ja voor jullie wel…maar als ik het zo dan is het dus beter een delict te plegen in het land waar je woont……..o maar dan was ik zeker vergeten te vermelden dat wij gewoon al jaren in Piortugal woonden…dan is het geen buitenland meer denk ik..
Ik zit niet te wachten tot de paus doodgaat, en ook niet op gratie van een koningin, ik zit gewoon te wachten tot mijn man thuiskomt……zonder klagen, want ik weet ddat waar ik op wacht, het beste is wat er in mijn leven is.
Mijn vastzitten heeft geen ene moer te maken met niks niet, alleen dat ik waarschijnlijk iets beter denk te weten en voelen waar mijn mannie doorheen gaat.
groetjes bren