Gratie

• Alkien

Ik denk dat je mijn grapje verkeerd begreep, maar het antwoord was niet voor mij bedoeld. Tam zegt namelijk precies hetzelfde als ik.

Groet,

Alkien.

• Zewi

OTS en PIJ zijn verscjillende zaken ja…..ik noem PIJ omdat je alleen met een PJI of machtiging rechter injeugdetentie kan komen. Beide door de kinderrechter bepaald.

• Alkien

Dat zeg ik toch………

Groet,

Alkien.

• Zewi

Het laatste wat ik hier over zeg…

Je begrijpt mijn punt niet. OTS en PIJ worden door de rechter bepaald, dat weet iedereen. De rechter bepaald ook middels een machtiging (og PIJ) of een persoon in een jeugdinstelling terecht komt. Er komt dus altijd een kinderrechter aan te pas.

• Alkien

Weet je wat je doet, lees mijn stukken nog maar eens goed door, dan weet je allang dat ik dit waarschijnlijk al veeeeeel langer weet dan jij.

Groet,

Alkien.

• Alkien

Nou dat hoop ik……:D

Groet,

Alkien.

• Hyperactief

THNX Alkien, ik had ff geen zin meer om op zoveel onzin te reageren. Wij zijn meer dan eens binnen geweest, en weten heel goed waar we over praten en halen niets door elkaar. Daar heb ik Zembla niet voor nodig, elke jeugdinrichting is anders, en ik ben er in verscheidene geweest. In de meeste zitten ze tussen de gestrafte jongeren in, methetzelfde regiem etc. etc. De opmerking van of ik me al als pleegouder aangeboden heb zullen we maar als niet geschreven beschouwen….. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief

Denk het wel, Alkien steekt haar kop namelijk niet in het zand. Groetjes v Hyperactief