svp 4 gevangenenen in 1 cel!!!!

• Mandy

Ik ben inderdaad degene die dit hier heeft gezegt jah en de mensen die in 1 van deze inrichtingen werkt zeggen het ook ,dus zal het grotendeels wel waar zijn he

Ook ik durf best op zo' n bijeenkomst te zeggen wat ik zei hoor en nog wel zonder lijfwachten ook want tsja de waarheid is hard he

En ik ben gelukkig niet zo iemand die zijn kids een sleutel meegeeft als ze net vier jaar zijn en sommige van hun dus wel omdat moeders zonodig Carriere moet maken ten kosten van de kinderen

• Hellen

Hallo Mandy,

Dit noemt men NA-APEN!

“Ze zeggen”, als men dit zegt dan scheer jij alles over één kam?

Verscheidenen zijn op deze manier zelf het haasje geworden door uitspraken van anderen klakkeloos over te nemen.

Indien je zelf aan kinderen toe bent, en er zou er een een aangeboren autistische stoornis hebben dan zou de moeder van het kind een carrierevrouw moeten zijn?

Niets is minder waar en menig kind waarvan men niet weet hoe er mee om te gaan zit in de cel, vanwege gebrek aan deskundigheid.

Zou jij het voor het zeggen hebben, is je argument genoeg om kinderen op te sluiten omdat je er vanuit gaat wat een ander zegt!

• Mandy

Tsja Hellen het schijnt dat wij hier in Nederland in een vrijland wonen en dus

vrijheid van meningsuiting hebben in een land als dit !!!!

Goed dit zal de laatste reactie zijn die ik hierop geef want dit wordt een oneindige discussie op zo' n manier

En iedereen heeft zijn/haar eigen mening over dit onderwerp en er schijnen personen te zijn die zijn/haar mening hier dus niet durven te uiten (ik dus wel )

• Hellen

Hallo Mandy,

Meestal bij gebrek aan woorden houdt het op, zoals deze discussie die jij afsluit.

Misschien kan deze discussie alsnog langer worden als er deskundigen hierop verder gaan borduren, en niet zoals jij er zelf een eind aan maakt vanwege je niet verder kan gaan dan op de informatie door anderen aangedragen.

Mochten je vriend en jij ooit aan kinderen toekomen, dan hoop ik voor je dat je geen hulp krijgt van mensen die ervan uitgaan wat een ander zegt.

En zeker geen kind krijgt met een autisme stoornis, want dan ben jij de schuldige.

'en er schijnen personen te zijn die zijn/haar mening hier dus

niet durven te uiten (ik dus wel )'

Dat is echter niet jouw mening, maar zoals je zegt, van horen zeggen.

Luchtfietserij is geen eigen mening of iets durven te uiten.

Vrijheid van meningsuiting hebben we hier?

Je kan dit ook anders omschrijven zoals het praten als een kip zonder kop.

• Hyperactief

Blijf jij maar lekker in jou waan, voor mij einde discussie, ik weet dat het anders ligt en dat is voldoende !!! Groetjes v Hyperactief

• Ex collega

Al goed.

Dit is m.i. de verantwoordelijkheid van ouders, de ouders moeten hun “best” doen, en velen doen dat ook, maar als het mis gaat is het niet de samenleving die er voor op moeten draaien.

Moet toegeven dat gebeurt regelmatig. Oorzaak ?

Ben ik het mee eens, mensen moeten eerst doordrongen zijn van het feit wat het betekent om kinderen op te voeden voordat men kinderen mag nemen, een ieder kan zich voortplanten. En als het mis gaat is het de maatschappij die niet allert heeft gereageerd. IK wil niet verantwoordelijk worden gestelt (financieel) voor andermans kinderen. Ik ben verantwoordelijk voor de mensen die keihard hebben gewerkt voor mijn leven, en deze mensen zitten nu opgesloten in inrichtingen die bij lange na niet kunnen voldoen aan de zorg en de luxe die men heeft verdiend.

• Hyperactief

Dit is m.i. de verantwoordelijkheid van ouders, de ouders moeten hun “best” doen, en velen doen dat ook, maar als het mis gaat is het niet de samenleving die er voor op moeten draaien. Aldus Ex Collega.

Hoi Ex Collega, dit ben ik met je eens, maar hoe kan men van tevoren bepalen of er iets misgaat ??? Dat zou natuurlijk het ideale perfecte leven zijn als we alles voor de volle 100 % uit kunnen stippelen.

Moet toegeven dat gebeurt regelmatig. Oorzaak ? Aldus Ex Collega.

De oorzaken zijn divers, soms aangeboren stoornissen, maar ook allerlei andere omgevingsfactoren die een rol kunnen spelen.

Ik ben verantwoordelijk voor de mensen die keihard hebben gewerkt voor mijn leven, en deze mensen zitten nu opgesloten in inrichtingen die bij lange na niet kunnen voldoen aan de zorg en de luxe die men heeft verdiend. Aldus Ex Collega.

Kijk dat onderste ben ik geheel met je eens, al zitten daar natuurlijk ook mensen bij (de minderheid) die ooit in de Bajes gezeten kunnen hebben. Een Maatschappij dusdanig ingericht dat vrijwel geen mens zijn of haar Geld op duistere wijzen moeten verdienen is één. Daar zijn natuurlijk een heel scala aan maatregelen voor nodig. Met het geld wat daarmee vrijkomt kun je de zorg opkrikken waardoor het voor veel mensen weer aantrekkelijk wordt om in de zorg te werken. Het stukje wat je hierboven had staan van bewust Kinderen op deze aardbol zetten ben ik met je eens, alleen hoe en waar leg je grenzen om niet de verkeerde mensen te treffen in hun vrijheden, zonder dat we de fouten maken van de Wereldoorlog 2 ??? Begrijp me goed, bij sommigen ligt dit er dik boven op om voortplanting te verbieden, maar om dat op een dusdanige humane manier te verwezenlijken is volgens mij onmogelijk, want je krijgt hoe dan ook het “perfecte ras” en daar zouden we van geleerd moeten hebben !!! Groetjes v Hyperactief

• gevangenis.pagina.nl

MANDY LATEN WE HET LEUK HOUDEN HIER

voor jou de gele kaart

webmaster

• willem

hallo hyp,

waarom jij jezelf hyperactief noemt weet ik niet, maar ik ben ook hyper en wel om de volgende reden: IK HEB ADHD en ik heb al heel vaak op het randje gestaan om de bak in te gaan, maar door veel geluk ben ik er tot nu toe steeds uitgebleven.

ik heb veel behoeft om met gedetineerde te praten, ik wil weten wat hun beweegt in het leven. ik ben ervan overtuigt dat veel gedetineerde dit niet gewild hebben. we zijn allemaal mensen, en iedereen maakt fouten. de een, een grotere als de ander.

HELAAS HEB JE DIT NIET ALTIJD IN DE HAND……….

groeten willem.h

ps. ik zit nu bij iemand anders(mijn eigen mail is:e.punt@chello.nl)maar voor directe reactie (hjhutten@chello.nl) tot hoorens..

luckey willem(tot nu toe)

• Hyperactief

Hoi Willem, ik ben inderdaad ADHDer maar dus niet gederineerde of ex-gedetineerde. Jij schrijft : ik ben ervan overtuigt dat veel gedetineerde dit niet gewild hebben. we zijn allemaal mensen, en iedereen maakt fouten. de een, een grotere als de ander.

HELAAS HEB JE DIT NIET ALTIJD IN DE HAND………. Aldus Willem Ik denk dat dit voor een groot deel wel klopt, zo moeilijk is het niet om gedetineerd te raken. Verkeerde tijd/ verkeerde plek en geen alibi is voldoende, of iemand wordt door jou doodgereden of zwaargewond, en bij schuldig verklaring is het hangen. Ook kunnen er vele dingen in een mensenleven gebeuren waardoor je de fout ingaat, en niet te vergeten de vele Medicijnen die negatieve gedragseigenschappen teweeg kunnen brengen, hetzij alleen/ of hetzij in een mix. Dat laatste houd mij dus bezig in combinatie met ADHD en/ of aanverwant. FF off topic, vanwaar jou nick Willem H., heeft dat een speciale reden ??? Groetjes v Hyperactief