svp 4 gevangenenen in 1 cel!!!!

• Mandy

Zal ik dan eens zeggen dat die kinderen die daar zitten het grootste gedeelte dit door de opvoeding komt !!

Ik ken genoeg mensen die met deze kinderen werken ! Dit zijn grotendeels zogenoemde sleutelkinderen dus kinderen die al vroeg de huissleutel meekregen omdat moeders ook zo nodig moest gaan werken !

Niemand dus die deze kinderen hierop kan aanspreken maar de ouders die erop aangesproken moeten worden op het gedrag van deze kinderen/jongeren

Want kinderen/jongeren worden niet zo geboren maar zo gemaakt (door de ouders/verzorgers) en weet je wat het is in zo' n jeugdgevangenis daar krijgen ze meer aandacht en liefde dan dat ze ergens anders krijgen en ze vinden het zelfs heel erg als ze weer naar huis of ergens anders heen moeten

• Hyperactief

Zal ik dan eens zeggen dat die kinderen die daar zitten het grootste gedeelte dit door de opvoeding komt !! Aldus Mandy.

Zeg dit eens als je lef heb op een Ouderbijeenkomst van dit soort Kinderen, wel een lijfwacht meenemen om heelhuids thuis te komen. Kijk eind Juklie naar de herhaling gedrag en genen, en kom dan terug voor je onzin uitbraakt !!! Ik kan ZAT van dit soort Kinderen en hun Ouders waar jou generalisatie totaal niet op van toepassing is. En wat Ex collega schrijft, drijft mensen nog meer tot wanhoop en daar komen geheid ongelukken van, de smerige geldverslindende “Jeugdhulpverlening” Instantie´s die het ook allang niet meer weten en nog nooit op dit gebied geweten hebben, en dan Ouders straffen !!! Wat een achterlijk land leven we toch, maar geloof mij, wat ze zaaien krijgen ze met de oogst keihard op hun eigen bord terug !!! Verdiep jullie eerst eens, i.p.v. nergens op gebasseerde onzin neer te zetten !!! Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief

Juklie = Juli

• Ex collega

Deze uitspraak zegt genoeg over jouw en de ouders van de kinderen waar u het over heeft, beetje agressief is het niet, zijn het niet de kinderen van dit soort ouders die al net zo zijn als hun ouder(s)….voorbeeld doet volgen !!!!!!!!!!!!!!

Ouders zijn van belang bij het voorkomen van jeugdcriminaliteit. Vaak als kinderen een goede band hebben met hun ouders dan kan dat helpen voorkomen dat kinderen op het verkeerde pad terechtkomen. Ook wordt er bij het onderzoek naar de opvoedingsstijl van de ouders gekeken, want er zijn groepen ouders waarbij de opvoedingspraktijken minder rooskleurig zijn. Er zijn ouders die de strafbare feiten van hun kinderen niet afkeuren en soms meehelpen met hun plannen. Het blijkt uit onderzoek dat bij problematische criminele jeugd de invloed van hun ouders het minst is. Beperkt toezicht van ouders en crimineel gedrag van kinderen vormt een vicieuze cirkel.

• Hyperactief

Hoi Ex collega, mijn postings kunnen inderdaad wat hard overkomen, maar de soep wordt nooit zo heet gegeten als opgediend. Maar zoals je schrijft dat dit genoeg over het soort Ouders zegt is niet waar, vergeet niet dat deze Ouders hun hele leven al tegen muren oplopen. Veel van deze Ouders hebben meer gedaan dan in het vermogen ligt om hun Kind op het goede spoor te houden en een goede plek in de Maatschappij te geven. Er zijn veel Ouders met meerdere Kinderen waarvan er één ontspoort, de anderen niet dus, zou het aan opvoeding liggen dan zouden al deze Kinderen daar terecht moeten komen. Wel ben ik met je eens dat er Kinderen zijn die WEL degelijk de Criminaliteit door Ouders ingeholpen worden, maar ik hoop dat je begrijpt dat alle Ouders erg generaliserend overkomt, vandaar mijn heftige posting. Ik heb uit de beste gezinnen wel Kind/ eren in de goot zien belanden, terwijl de anderen goed terecht kwamen. Op de uitzonderingen na, denk ik dat vrijwel geen enkele Ouder een Kind op de Wereld zet om in de goot te zien eindigen !!! Groetjes v Hyperactief

• Hellen

Hoi Mandy,

Ben je van plan niet oud te worden, of iets anders.

Of een voorkeursbehandeling?

• Hellen

Hallo Hyperactief,

De doelgroep die ik bedoel zijn degene die verdienen in de cel te zitten!

Zoals de beroepscrimineel en de breinen achter de handel in drugs.

Degene die meestal buiten schot blijven.

Men maakt zich meer zorgen over hun verblijf in de cel als het ouwetje in het hok.

• Hellen

“Zal ik dan eens zeggen dat die kinderen die daar zitten het grootste gedeelte dit door de opvoeding komt !!”

Ook hier een vraag:

Zouden er ook kinderen onterecht in de cel zitten?

Ben benieuwd hoe je reaktie zal zijn.

• Hyperactief

Hier ben ik het helemaal mee eens Hellen, niets aan toe te voegen. Groetjes v Hyperactief;):)

• Mandy

Waar slaat dat in godsnaam op ?