Thanx! Inderdaad, zo is. Een moment een verkeerde beslissing maken, terwijl een heleboel mensen dezelfde beslissing maken (en nog steeds), kan de rest van je leven zo op z'n kop zetten.
Eerlijk zijn kan ook veel consequenties hebben. Maar ik ben trots dat hij is eerlijk is geweest, als alles achter de rug is kan hij ook vrede met zichzelf hebben (als dat uberhaubt mogelijk is).
Hij heeft nl. verklaard dat hij 7 biertjes op had, terwijl zijn bloedtesten goed waren, ze hebben het teruggerekend naar het moment van het ongeluk en toen was het ook goed (ze dachten aan anderhalf biertje).
Dat is gewoon stom, dom en achterlijk. Je kan niet rijden met drank op. Ik weet dat het eigenlijk nooit voor kwam(gaan vaak met taxi). Verder heeft hij die biertjes tussen 16.00 uur tot 02.30 gedronken, tussendoor is er gegeten en koffie gedronken. Maar dat maakt niets goed. Het kan gewoon niet!
Maar ik ben wel trots dat hij eerlijk is geweest, hij had nl. wel kunnen zeggen dat het er inderdaad anderhalf geweest waren.
Tegelijkertijd besef je dat het wellicht een paar maanden gescheeld zou hebben, maar die nemen we dan maar voor lief.
Het enige wat ik kan doen is blijven geloven…en me zo min mogelijk aan trekken van wat mensen over me zeggen of van me denken.
Maar Hyper, wat heb jij toch met Mandy? Volgens mij zijn jullie het heel vaak eens, maar drukken jullie je net even anders uit.
Groetjes en bedankt voor je reactie, Mas