Detentie centrum Zeist

  • Reporter

    Wozzie, indien je inderdaad bewijzen hebt mbt deze kwestie stel ik het op prijs wanneer je met me contact zou willen opnemen. Ik ben redacteur van een (serieus) tijdschrift.

  • Reporter

    Mijn email: openplekje@live.nl

  • je weet wie ik ben

    Even reageren,

    Als al die mensen zoals ze beweren gelijk hebben met dat mensen die daar werken drug naar binnen brengen waarom typen ze dan niet gewoon hun echte naam erbij. Zijn het dan zulke bange en zielige mensen?? Het lijkt mij dus dat het meer berust op een persoonlijk kwestie tussen collega's onderling! We worden gewoon voor de gek gehouden… ze zouden in de politiek moeten gaan ook daar vertellen ze leugens…Get a live!!!

  • j

    kamp Zeist valt mee? waarom ga je zelf niet er in wonen dan? Wens dat je ooit in zo'n situatie ook terecht kom

  • doet er niet toe!

    Voor een paar jaar terug is er een meid van actueel aan het werk gegaan in Zeist.

    als je die artikel leest dan weet je zo een beetje hoe het daar is.

    Het spijt me zeer voor die gedetineerden maar ze zitten daar niet voor hun lol!

    het is er geen 5 sterrenhotel…

    ik heb verschillende gevangenissen gezien en toch blijf ik er bij

    dat je het beste in Zeist kan zitten.

    ok aan de personeel mag wel wat gedaan worden maar goed dat is weer een andere zaak!

  • hayat boudih

    ja ik heb daar gezeten bijna 3 jaar het was een hel na 7 jaar heb ik er nog last van ik ben na heel wat overplaatsingen weggelopen ik wil me verhaal kwijt. en nee, je kan daar geen alcoholische dranken daar halen wel naar binnen smokkelen ook dat je drugs naar binnen kan smokkelen, ja mocht daar 2 keer bellen naar huis je had 2x luchten. ik weet daar van allen mocht je meer willen weten sta ik daar voor open

    * moderator mode on *

    Naam en telnr verwijderd volgens regels forum

    * moderator mode off *

  • hayat boudih

    ik heb bewijs ik hield elke dag een dag boek bij die is bij me moeder en die weigert het te geven ik heb momenteel ook geen contact ,met haar maar ik nor wel een dosier en ik zou als het goed is ook me andere dossier kunnen opvragen.

  • mariam

    wat is de kortsbijzijnde staion van detentie centrum zeist? en welke bus komt daar in de buurt?

  • mariam

    sooow is het daar zo erg :o subhana allah hoor verhalen dat hij daar juist goeed is

  • Joep

    probeer ov9292 eens