Wie weet er wat over P.I. Vught

  • MisMeSchatje

    ja wij moeten ons altijd aan passen jammer genoeg :(

  • Anoniempjegirl

    Hoi hoi

    Dankje voor de tip over dat reserveblok mismeschatje

    En gaan jullie ook bij je partner op bezoek? en zoja hoe lang moeten hij/zij nog dan?

    En wil echt dat de tijd snel gaat het is lastig om zonder je geliefde te zijn en vooral dat je niet zomaar even leuke of slechte gebeurtenissen kunt delen.

    As zaterdag weer op bezoek gelukkig helaas maar voor een uurtje bezoek weer hele wereldreis afleggen

    Maarja moet er wat voor over hebben

    Grtjs

  • MisMeSchatje

    hoi

    ja ik ga 2 keer per week op bezoek sla niet een keer over

    die van mij moet nog dik 2 jaar en ja je moet er wat voor over hebben als je van elkaar houd al denken andere mensen daar soms anders over

    groetjes

  • Anoniempjegirl

    Wat onwijs mooi om te horen dat je dat doet.

    Jullie moeten idd wel heel erg veel van elkaar houden.

    Maar ik begrijp je volkomen ik heb dan niet de mogelijkheid om 2 keer per week te gaan

    Maar ik ga zoiezo iedere week wel 1 keer langs en stuur hem brieven en kaarten om hem een beetje een opkikkertje te geven tussen de bezoeken door .

    Op welke unit zit jou partner dan?

    dacht eerst dat hij in 7 zat maar hij zit in unit 6 en hij zij dat die gasten die daar zitten allemaal wel heel relaxed zijn.

    En hij mag wel vaak bellen dat vind ik ook wel heel fijn soms belt hij wel 2 keer per dag maar meestal 1 keer want de tel is niet altijd vrij.

    En de bewakers zijn ook wel relaxed als je je gedraagt zei die.

    Dus dat is wel enigzins een opluchting dat hij het daar niet zo heel slecht heeft naar omstandigheden.

    Grtjs

  • MisMeSchatje

    hoi

    die van mij zat toen ook op unit 6 en zou zo weer terug gaan als het kon hoor

    hij heeft ook nooit mot gehad met de bewaarders of die gasten daar ze zijn wel normaal daar

    groet

  • Anoniempjegirl

    Ok is hij nu verplaatst naar een andere unit dan?

    Ben in ieder geval blij dat ik mn mannetje vaak kan spreken

    Hij belt altijd zodra het kan maar ik vind de gesprekken altijd zo gehaast

    Dat is best jammer omdat ze maar beperkte tijd hebben en beltegoed en er is maar 1 telefoon daar op de afdeling.

    Dan is er vaak geen tijd om van alles te bespreken maarja het is niet anders.

    Groetjes

  • MisMeSchatje

    hoi

    die van mij zit daar niet meer nu

    zit in andere pi nu

    groetjes

  • Anoniempjegirl

    Hoi mismeschatje

    Ik vind het echt zo knap dat je zo lang op hem kan wachten.

    Ik zou hetzelfde doen, maar toch mag even gezegd worden dat ik je een hele stoere krachtige vrouw vind.

    Dat je zo achter je partner blijft staan!! Dat vergt zeker een hoop wilskracht.

    Ik hoop dat de tijd voor jullie beiden snel voorbij gaat en dat jullie weer verder kunnen samen.

    Grtjs

  • Ron Ezerman

    Over de PIW-ers van de P.I. Vught hoor ik alleen maar positieve geluiden. En terecht, naar mijn overtuiging! Ik zat daar vanaf nov. 2011 tot okt. 2012 in unit 6. Over het personeel mag ik zeker niet klagen. Ook in de wasserij heb ik met veel plezier gewerkt! Inmiddels hangt me wéér eens een gevangenisstraf boven het hoofd van 18 maanden, waarvan 6 voorw. Maar gelukkig kan ik nog in cassatie, en misschien zijn ze in Den Haag deze keer wat wijzer! Maar wat kunnen sommige rechters toch kortzichtig zijn! Je hoeft tegenwoordig maar iemand een briefje in de bus te doen of je moet een jaar naar de gevangenis! Nou, voor mij was die veroordeling juist de gelegenheid om die betreffende raadsheer (mr. Henk E.) uit Den Bosch óók eens een briefje te schrijven! Met: “Ik acht uw hof(-houding) INCOMPETENT, en u, meneer de voorzitter bent mogelijk INCONTINENT, maar u hebt wél een schone luier verdiend!” De brief had ik op de envelop geplakt, samen met een inlegkruisje en een billendoekje. Want zulke mensen zien tóch geen verschil tussen luiers en inlegkruisjes!

    Zij hebben er immers blijk van gegeven door de bomen het bos niet meer te kunnen zien! Gr. Ron. ronezerman@hotmail.com. Ik wens mijn “medebroeders” in de verdrukking alle sterkte!

  • anoniem

    wie weet hoelang het duurt als je geld wil over maken naar iemand die in pi vught zit of kan je het ook nog zo daar af geven