Wie weet er wat over P.I. Vught

  • MisMeSchatje

    Hoi

    In Vught zijn ze echt niet zo streng en als er wat is en hij geeft jou door als diegene die de info mag ontvangen is er niks aan de hand als jij maar zijn contact persoon bent en unit zeven is echt niet slecht

    De bewaarders zijn er echt wel sociaal en bellen zal misschien niet de zelfde dag morgen maar ik weet dat ze vrij snel kunne bellen

    Groet

  • Anoniempjegirl

    Ok heel erg bedankt MisMeSchatje

    Ik heb gelukkig inmiddels contact kunnen leggen en hij zegt idd dat het best wel meevalt

    Morgen kan ik op bezoek vind het best spannend zo de eerste keer naar binnen daar.

    Weet je hoe het ong gaat met bezoekers qua fouilleren en controle?

    Wat je wel en niet mee mag nemen enz

    Ik heb gelezen dat je bv geen beha met metalen beugels mag dragen ivm met het piepen van de poortjes?

    Hoop van je te horen

    Grtjs

  • MisMeSchatje

    Hoi

    Nou kan je zeggen dat ze daar wel heel streng in zijn met de poortjes

    Kan je het advies geven koop bh zonder beugels want je kan ze echt niet aan daar

    Bij twee waarschuwingen die op papier worden gezet is de derde keer dat je word geweigerd en ze doen het echt geloof me

    Verder vond ik het echt wel goed geregeld met bezoek je kan wat drinken kan je ook niet overal meer daar wel nog

    Mooi dat je al op bezoek kan bij hem heel veel plezier

    Groetjes

  • Anoniempjegirl

    Ok bedankt voor je tips ik doe wel gewoon een sportbeha aan

    En voor de rest laat ik het wel op me af komen dan.

    Maar is de bezoekersruimte gewoon zo'n ruimte met tafels en stoelen zoals je op tv wel is ziet?

    dat je daar met elkaar aan gaat zitten om te kletsen?

    Of is het achter glas met zo'n telefoon in je hand?

  • MisMeSchatje

    Hi

    Is een rij met tafels met gewoon drie stoelen en dan kort stuk glas er tussen een schotje zeg maar maar de stoelen die staan niet vast daar dat scheelt wel vind ik kan je iets beter zitten

    Groetjes

  • Anoniempjegirl

    Dankje voor je reactie mismeschatje

    Ik ben inmiddels geweest en wat zijn ze streng zeg bij binnenkomst relatiebezoek kwamen er zelfs een paar mensen niet binnen die werden gewoon weggestuurd

    Ben ik blij dat ik niks met metaal aan had getrokken qua kleding

    En duurde wel 3 kwartier voordat ik binnen was, het was druk en mochten maar 1 voor 1 binnen

    Maarja het was uiteindelijk gelukt.

    As zaterdag mag ik weer op bezoek het is alleen wel kei lastig te bereiken zeg heb er 3 uur over gedaan om er te komen

    Omdat er werkzaamheden aan het spoor zijn moest ik via een omweg reizen.

    De bezoektijden zijn ook echt kak op vr van 9:30/11:30 of van 9:30/10:30 en op za van 12:00/13:00 geloof ik en je hebt de ene week een uur en de andere week weer 2 uur de tijd voor bezoek

    Een uur vind ik wel best kort eigenlijk maarja het is niet anders helaas!

    Grtjs

  • MisMeSchatje

    Hoi

    Ja kon soms lang duurden en sturen je zonder pardon weg ik weet het

    En er komen is heel lastig ik was dik vijf uur kwijt dus weet hoe rot je je voelt is een hele dag naar de maan

    Gelukkig dat je bij hem bent geweest maar als je vriend zegt dat de tijden rot zijkant hij misschien vragen of er andere bloktijden zijn je heb ook vaak een reserveblok waar je op bezoek kan je kan het hem vragen

    Groetjes

  • moederG

    Scheelt het per PI dan ?

    Ik weet wel dat Zwaag makkelijker was tenminste de poortjes stonden minder streng afgesteld maar goed dat is ook een HvB. Maar in HHW heb ik nog niet gehoord dat je geen BH met beugel mag dragen.

    Moet ook eerlijk zeggen ik draag zelf het liefste zonder beugel maar die zijn amper te koop……..

  • MisMeSchatje

    Haha moeder g

    Als je kijk bij de zeeman echt die zitten goed en zonder beugels ik hou er niet van maar ja moest wel wat in die pi in Vught dus dan zoeken naar dingen die je wel aan kan :):)

    En scheelt echt per pi nu kan ik weer een bh met beugel aan en piept niet

    Groetjes

  • moederG

    Eigenlijk toch belachelijk want als ze de handscanner pakken zien ze precies dat het van je BH komt…….

    En ik zal nog eens kijken bij de zeeman maar volgens mij zijn dat allemaal kleine cup maten en dat pas ik helaas niet :(

    Maar goed je wil wel graag op bezoek en dat weten ze dus tja moeten wij ons maar weer aanpassen……..