Wie weet er wat over P.I. Vught

  • amarantha

    Hey ik heb dan ook een vraagje !

    De vader van mijn kleine zit nu al een tijdje vast in vught.

    Door de omstandigheden heb ik tijd geen contact gehad, maar ga nu toch op bezoek.

    Alleen nu de vraag hoe ga ik daar het beste komen?

    Woon in eindhoven en ben afhankelijk van de openbare vervoer.

    Heb nu verschillende routes gehoord van bus en trein en dan weer bus…

    Dus wie heeft voor mij die goude tip hoe ik eenvoudig daar kom

    Groetjes

  • amarantha

    wie weet wat voor afdeling 6i is bij pi vucht?

  • anoniem

    Hey hey

    Je kunt met de trein naar den bosch gaan. En van daaruit de treintaxi pakken naar de PI. Je kunt ook met de trein naar vught en dan met de bus naar de PI maar dan hangt het wel van de tijd af dat je bezoek hebt want als je een vroeg bezoek hebt is het behoorlijk moeilijk te realiseren misschien dat iemand jou anders kan brengen of dat je met iemand mee kunt rijden

    Gr van lotgenotje

  • anoniem

    hoi amarantha

    Ik geloof dat afdeling 6 de instroom is maar weet het niet helemaal zeker maar heb jij bezoek op maandag toevallig in de middag. Maar het kan ook zijn als de vader van je kind niet lang hoeft dat hij op die afdeling blijft als ik het goed heb begrepen

  • maria

    wie weet over junit 3!

  • Bond

    Het beste via station Vught, daarna de buurtbus richting de lunettenlaan 501. Je kan natuurlijk ook de treintaxi pakken.

    De buurtbus komt op de lunettenlaan maar gaat 1x in het uur. Ook kan je de bus pakken naar de ijzeren man in Vught,

    stap je daar uit en loopt het stukje lunettenlaan naar de PI.

    Zoals je ziet waar een wil is is een weg.

    Groetjes Bond,J

  • jet

    De PI in Vught is de slechtste en de strengste gevangenis van Nederland.

    Personeel gaat slecht met gedetineerde om.

    De regels zijn krom en het rechtssysteem klopt van geen meter.

    Op ieder afdelingsunit gelden andere regels.

    Kortom ze kunnen je leven daar heel zuur maken maar het ligt ook veel aan jezelf.

    Nog vragen?

  • serge

    beste erik,,ik kan je uit ervaring vertellen dat het best mee valt in pi vught.

    ik was gedetineerd vanaf 2007/2011 in vught.

    ik zat op unit 6 regulier. ja vught is wat strenger dan een andere bajes maar zolang je je eigen aan de regels houd is het daar goed vertoeven,

    in zoverre dat het mogenlijk is. waar echt op gehamerd word in vught is drugs en agressie. ik was in de 3 en half daar raport loos,

    en heb nooit moeite gehad met het regime. houd je eigen aan de regels en je word gewoon behandeld.

    waar je wel rekening mee moet houden is dat vught groot is heel groot!!! daar is o.a t.b.s bgg l.a en de ebi.

    maar het is zo als je het in een andere bajes verpest ga je naar vught!! dus je jongens die zeiken over het regime die moeten bij zich zelf te raden gaan.

    waarom zit ik in vught.

    je word niet zomaar daar geplaast er is altijd een reden voor vught,,,drugs gebruik,,,,vechten,,,handelen in contra banden,,

    ik hoop dat je wat aan mn info hebt, mocht je vragen hebben hoor ik het graag.

    ik ken alle inn en outs van vught

    groetjes een ex gedetineerde unit 6 pi vught

    afz serge

  • nordi

    hallo Serge,

    ik heb een aantal vragen. heb je veel reacreatie mogelijkheden in vught zoals een studie volgen. hoe lang is bezoektijd per week. mag je in een maand 1 keer bzt hebben of meerdere malen ? stel dat je bzt hebt gehad, mag je in dezelfde maand nog (normale) bezoek hebben ?

    mag je de dag veranderen waarop je altijd bezoek krijgt veranderen in de tijd dat je gesloten zit of is het altijd opdezelfde dag ?

    hoop dat je mij kunt helpen

    mvg

  • G.

    streng? Wat verwacht je dan in een gevangenis? Het luxe hotel, zoals het door de buitelanders wordt beschreven. je mag blij zijn als je hier in Nederland vast zit. De regels zijn daar heel duidelijk en niet streng, maar houd je je niet aan de regels, dan verneuk je het gewoon voor jezelf.

    zoals iemand al schreef, ben jij relaxt tegen die bewaarders, zijn ze chill tegen jou. Ben jij opstandig of houd je je niet aan de regels, dan hoef je hun respect ook niet te verwachten. Dat geldt in onze hele maatschappij toch??