Mijn vriend zit vast ik zit er doorheen..

  • Daphne

    Hoi allemaal.

    Ik zit er echt doorheen. Maandag 22 april kreeg me vriend een telefoontje van de politie dat hij de kans had om zich te melden, volgende dag heeft hij zichzelf dus maar gemeld. Hele moeilijke avond gehad omdat we niet wisten wanneer we weer bij elkaar kunnen zijn.

    Hij zou 3x24 uur krijgen. Vrijdag kreeg ik een belletje dat hij 14 dagen langer in voorarrest zit. Hij zit in beperking, mag hem dus niet bellen en opzoeken. Ik mag hem zelfs geen brieven schrijven. 2 mei is hij 20 geworden… :(

    Ik zit er echt doorheen, dinsdag krijg ik te horen of zijn voorarrest weer verlengd word of dat hij vrij is. Helaas zei zijn advocaat dat ik er maar vanuit moest gaan dat het verlengd word.

    Ik heb het zo moeilijk, ik was 24/7 bij hem, en als we niet bij elkaar waren belde we elkaar of appte we bijna non stop.

    Hij kan verlenging krijgen van 90 dagen, ik heb zelfs al opgezocht of ik mezelf voor zolang in coma kan krijgen. Ik heb het echt moelijk… Ik wil niet zonder hem leven, en voel me zo leeg van binnen. Iedereen zegt we snappen je meis, maar niemand snapt het!!!!!!

    Niemand heeft dit meegemaakt van mijn vriendengroep..

    Hij zit in PI Nieuwegein, en ben zo bang dat hij helemaal doordraait daar..

    Zijn er mensen die met me willen praten die hetzelfde meegemaakt hebben? Ik zit er namelijk echt doorheen..

    Groetjes Daphne.

  • merel

    sorry maar dat kun je toch niet serieus menen jezelf in coma krijgen?

    Snap dat dit heel zwaar is maar het kan altijd erger er zitten hier vrouwen die jaren op hun vriend wachten…ik snap dat het heel moeilijk is elke dag is te lang zonder je geliefde maar je kunt niks anders doen dan sterk blijven je moet wel!

    heel veel sterkte weet hoe zwaar het is in de begin periode wanneer alles net begint en je zo erg in onzekerheid zit mijn vriend moet ook nog voorkomen over 2 maanden hij zit nu al 8 maand in voorarrest.

    hopelijk mag je hem snel bezoeken zal vast niet lang duren denk ik hoor in nederland gaat het altijd wel snel hou je daaraan vast dat je hem snel weer ziet!

    liefs merel

  • hloves

    Hey Meis,

    Het begin is idd heel moeilijk maar net als vele hier ga je er wel doorheen komen. Ik moet zelf nog jaren wachten, wist in het begin ook niet waar ik het zoeken moest maar geloof me op een gegeven moment lukt dat wel. Het is een proces van vallen en opstaan en wennen doet het nooit maar zodra je meer weet en het accepteert keert de rust wel weer een beetje terug. Ik ben bekend met Nieuwegein dus mocht je nog vragen hebben kan je me een berichtje sturen.

    Heel veel sterkte.

    xRachel

  • hallo

    meid sterkte

    voor jou weet niet waarom die zich moest melden

    ma dat weten jullie dan zelf wel, ma

    weet wat je doormaakt en bij deze wil ik je zeggen je komt er wel

    al lijkt het nu niet zo,ma aan alles komt een eind

    het is nog nooit zo donker geweest of ergens komt er weer een beetje licht

    heel veel lieve groetjes in deze tijd

  • Daphne

    Het probleem is ook gewoon dat ik heel veel problemen thuis heb, en nu ben ik wel verplicht thuis te wonen.

    Mijn vriend id me enigste steun en toeverlaten..

    Als die dinsdag niet vrijkomt word ik echt gek :( dan mist ie mijn 18e verjaardag en heel veel andere dingen die we geplanned hadden staan. Stomme rotzooi :(

  • diamantje

    Hee meis,

    Ik snap je volkomen maar om jezelf in coma te houden is niet de slimste oplossing. Het begin is indd moeilijk omdat je nog aan alles moet wennen en natuurlijk hem gaat missen omdat je gewend bent 24/7 met hem te zijn.

    Ik heb dit 3jaar vol moeten houden en vind het soms nog is moeilijk. Heb je vragen wil je je hart luchten kan het bij mij :), ik heb ook ervaring met de PI Nieuwegein. Stuur gerust een privebericht

    Liefs en sterkte

  • Diana

    ik heb precies hetzelfde. ik ga helemaal kapot!

  • catywit@gmail.com

    Hoi Diane, ik weet het is allemaal erg moeilijk. Ik zit er vaak op momenten ook helemaal doorheen en weet niet hoe ik de dagen door moet komen. Ik probeer toch afleiding te zoeken en positief te blijven. Mijn vriend zit nu 16 maanden vast en heeft nog geen verlof gehad dus de leegte is groot. Wij zijn nog niet op de helft dus nog lange weg te gaan. Zorg dat je ook leuke dingen doet ook al heb je er geen zin. Anders wordt je gek. En af en toe je hard luchten is goed. Veel sterkte

  • sammy

    Heei, ik weet precies wat je voelt.Mn vriend is gisteropgepakt en ik voel me helemaal leeg en verdrietig van binnen. ikweet niet wat ik kan of moet doen…

    sammy

  • kaatje1608

    Hoi Sammy,

    Heb je al een idee voor hoe lang? Of zit hij in voorarrest? Hoe moeilijk het ook is.. probeer je koppie erbij te houden. Hoe is de situatie nu? Mag je hem bezoeken, kan hij je bellen? Als je het fijn vind mag je ook een privebericht sturen hoor.

    Liefs en heel veel sterkte