Mijn vriend zit vast ik zit er doorheen..

• lotte

Ik begrijp je helemaal mijn vriend hebben ze.op kerstavond meegenomen en

Zit nu nog steeds snap echt hoe.je voelt… Maak precies het zelfde mee

• kaatje1608

Hoi Lotte,

Mag je hem wel bezoeken enzo?

Ik snap je gevoel… heel goed.

Sterkte…en als er iets is gewoon mailen.

Liefs

• Sebastiaan Beens

Snap het zelf heel goed want ik heb aan de andere kant gezeten en miste mijn partner enorm.

Je kan heel weinig doen en helaas doen mensen in de PI er meestal nog een schepje bovenop, uitzonderingen nagelaten natuurlijk.

Het beste wat een advocaat (studeer nu rechten) kan doen is bij de voorgeleiding bij de rechter commissaris verzoeken tot primair opheffing van de voorlopige hechtenis subsidiair schorsing van de hechtenis onder de standaard en eventueel aanvullende voorwaarden zoals bijvoorbeeld meewerken aan opstellen van rapportages en contact met de reclassering. Dit kan alleen als de persoonlijke belangen er duidelijk zijn, als iemand heel emotioneel is en het delict zeker een moord of doodslag is, indien dat wel het geval is dan moeten er hele extreme omstandigheden zijn en een heel erg redelijke raadkamer wil je dan toch geschorst worden.

Hoop dat het voor jullie allemaal snel zo zal zijn dat je vriend thuis is

Groet

Sebastiaan Beens

• Schaapje

Hoi Lotte.

Las dat jou vriend ook in de gevangenis zit.

mijn vriend zit in voor arrest tot morgen vrijdag 13-2-2014

en heb het er heel moeilijk mee, dus hoop dat het bij mij morgen een beetje mee gaat vallen.

maar ik heb het er nu al zo moeilijk mee.

en wil graag bij hem blijven als hij de gevangenis in moet,

maar heb je misschien tips hoe jij er mee omgaat voor me?

• MisMeSchatje

Hoi schaapje

De meesten die hier op het forum zitten daarvan zit de partner in detentie daarom is deze site zo mooi hier begrijpen de mensen je tenminste als je een vraag heb word die beantwoord

Groetjes

• Amber

Hoi iedereen,

Mijn vriend zit ook vast. Nu net een week maar hij moet nog 2 jaar.

Ik ben vandaag bij hem op bezoek geweest en heb daarna zo hard moeten huilen. Puur omdat ik hem zo mis.

Mijn familie steunt mijn relatie met hem niet dus heb ik niemand om mee te praten. Niemand die begrijpt dat die man heel lief en goed voor mij is.

Ik hoop dat er nog iemand reageert hierop want ik heb echt de behoefte om te praten met mensen die mij echt begrijpen

Groetjes,

Amber

• Mami

Hoi Amber….

Wat belangrijk is is dat je je man altijd blijft steunen en in elkaar blijven geloven…..

Mensen om je heen hebben altijd een oordeel daar moet je echt boven staan…

Heel veel sterkte meisje, en echt alles komt goed.

Op een gegeven moment leer je je in deze situatie te leven en leef je zo naar de momenten toe dat je hem weer ziet!!

Je zal zien dat de tijd omvliegt als je je rust hebt gevonden….

Gr

Mami

• sterre

Hoe zwaar het ook is zoek in elke dag een positief punt,zet je eigen leven niet stil anders kom je niet door de dagen heen.En maak van ieder bezoek (als je mag gaan) een mooie herinnering.Heel veel sterkte.

• moederG

Hoi Amber je mag mij altijd mailen om te praten en je kunt ook hulp vragen bij gevangen zorg kijk maar eens op hun website. gevangenenzorg

• Amber

Hoi MoederG

Ik zou je wel willen mailen. Lijkt me fijn om gewoon te praten.

Zit jouw man ook nog vast?

Groet,

Amber