Mijn vriend zit vast ik zit er doorheen..

• L89

Hoi Amber,

Allereerst sterkte, en ik denk dat mami het niet beter kon zeggen.. Hoe moeilijk ook in het begin, naarmate zal het wennen en vind je een manier om ermee om te gaan.. Ook al zullen er tussendoor ook nog wel moeilijke dagen tussen zitten denk dan vooral aan de liefde tussen jullie!

Mijn vriend zit ook vast maar echte begrip of steun krijg ik van mijn omgeving ook niet echt dus ik begrijp je volkomen.. Hoewel ik soms moeilijke dagen heb zonder hem doet bijvoorbeeld 1 telefoontje van hem me heel goed!

Als je wil kunnen we contact onderhouden?

Gr. L

• Amber1993

Hoi L,

In welke gevangenis zit jouw vriend?

Ik heb inderdaad last van betere en slechtere periodes. Ik snap zijn recreatie tijden ook niet. Hij heeft me vanochtend om 7:30 gebelt, maar dat kon alleen heel kort. Normaliter belt hij me tussen 12/13u weer maar dat heeft hij nu niet gedaan.

Hij snapt zelf ook niet zoveel van die recreatie tijden. Hij zit in PI Almere op afdeling H.

Ik zou het wel fijn vinden als we nog contact konden houden.

Heb nu een account gemaakt, daarom is het Amber1993 geworden.

Groet,

Amber

• Anastasia van

Mijn naam is Anastasia en mijn vriend's naam is Raymond, we zijn nu al drie jaar aan het daten, ik hou zoveel van mijn vriendje maar er gebeurde iets heel ergs met me, ik bedroog hem, ik kan niet zeggen hoe het gebeurde en hij vond en was echt boos op me, het was een heel zielige situatie voor ons en hij maakte het uit met me en blokkeerde me op alle sociale media die ik niet eens kon bereiken, dit duurde meer dan twee maanden dat ik bijna verloor mijn gezond verstand. Ik kwam een ​​oude vriend van me tegen die me kennis liet maken met een spell cast, ik heb nooit in spell geloofd, maar ik heb het geprobeerd omdat ik mijn vriendje echt nodig had. Ik nam contact op met Lord Bubuza, de spell speller en deed alles wat hij me vroeg te doen, omdat hij me vertelde dat mijn vriendje binnen een paar uur naar me terug zou komen nadat hij de voorbereiding van de spell had voltooid en 13 uur later belde mijn vriend me en verontschuldigde zich voor iedereen dat is ons overkomen en beloofde nooit meer weg te gaan, wat er ook gebeurt. Ik heb gezworen dat ik de hele wereld zal vertellen wat Lord Bubuza met zijn betovering doet. Neem vandaag nog contact met hem op voor problemen via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via WhatsApp: +1 505 569 0396