telio

  • Dotje69

    Mijn man zit in de p.i. Arnhem…..daar hebben ze ook het telio belsysteem…maar hoorde van hem, dat er al mannen waren die codes kregen van buiten van de telio. Dus ze moeten ergens verkrijgbaar zijn toch? Als iemand wat weet, laat het aub even weten. Het is onmenselijk duur nu, en een slechte verbinding pfffff

  • MisMeSchatje

    dan mag je wel vragen aan je man aan wie en of die erachter kan komen dat willen er denk ik wel heel veel weten hier iedereen die zit daar op te wachten dat het goedkoper kan maar tot nu toe kan het alleen in de pi zelf en nergens anders dus lijkt me stug dat dat kan maar je kan het vragen je weet maar nooit

  • dotje69

    Hoi hoi,

    Nu blijkt dat je het via internet kan bestellen, maar kom er niet echt uit. Weet iemand hoe je dat moet doen.

  • MM

    Kan niet telio is NIET buiten de gevangenis te verkrijgen

  • MisMeSchatje

    is alleen in de P I de krijgen en niet er buiten en ook niet op internet !!!!!!!!

  • Nice

    Mijn vriend zit in de p.i van Hoogeveen, en ook ik vroeg me af of er inmiddels al iets duidelijk is over telio telefoonkaarten.

    Kunnen wij die ook gewoon straks of misschien nu al kopen online zodat ik als me vriend zijn tegoed opheeft hem een code kan doorgeven?

    groetjes Nice

  • Joep

    Lees dit topic even door, dan vind je al de antwoorden. Telio is online niet te koop!!!

  • Sammiek26

    weet iemand hoe je met cobra kaarten via telio kunt bellen. want in de p.i lijkt het niet te kunnen maar hoorde dat er tog een mogelijkheid voor is.

    iemand ervaring er mee laat het me weten.

    groetjes

  • Anoniem

    Hoi,

    Ze krijgen een kaart van telio daar staat een nummer op die voer je in op http://www.mytel.io/en/ en dan kan je zijn kaart van buitenaf opwaardere,

    Groet

  • Ismail

    Ismail