telio

  • MisMeSchatje

    er zijn bepaalde belhuizen die de kaarten verkopen voor het telio systeem en naar horen als je je aan meld kan het zijn dat je je geld kwijt bent dat het niet lukt

    dus denk dat je beter kan gaan zoeken waar de kaarten te koop zijn

  • Janet

    Ja idd..ik durf ook geen geld over temaken via Internet..en vooral alles is in het duits..dus je weet nooit of het wel goed overkomt..

    Aangezien telio een duits telecombedrijf is..heb ik het vermoeden dat je de krtjes dus wel in duitsland kan kopen…Ik was vandaag naar een turks winkeltje geweest, daar kocht ik eerder altijd de cobra-krtjes en die vertelde mij…hij kende telio wel..maar de krtjes verkopen ze niet in nederland..alleen volgens hem in duitsland…

    Ben dan ook wel benieuwd of ze dan goedkoper zijn dan in de PI..en meer belminuten opstaan.

    Aangezien ik dicht tegen de duitse grens aan woon….ga ik er eens heen om te informeren…

    Mocht dat andere wat zijn eswes..wil je me dan op de hoogte houden graag…

    groetjes…

  • MisMeSchatje

    ik heb in den haag waar ik woon een winkel waar ik de kaartjes kan halen gelukkig dus dat is wel makkelijk misschien kan je eens kijken via google

  • eswes

    ja ik durf ook geen geld over te maken

    ik probeer eerst die eurocitykaart wel uit

    even kijken waar ik die kan kopen en als het lukt

    laat ik het jullie meteen weten

    zal wel volgende week worden want vanaf maandag gaat het pas in zwolle in

    dat zal natuurlijk erg mooi zijn

    maar heb ook begrepen dat de advocaten er ook niet mee eens zijn met dit belsysteem

    en dat ze er werk van willen maken

    groetjes

  • MisMeSchatje

    ik weet wel net wat je zegt dat iedereen er tegen is het is een hele slechte verbinding en het kost echt veel meer als met de andere kaarten gelukkig kan ik de kaarten kopen hier dus ben ik wel blij mee dat er hier een winkel is die ze heeft.

  • Janet

    Hoi..

    Waar koop jij je kaartjes dan?

    Bij een buitenlands winkeltje….

    Ik zal ook gaan google waar ze hier te koop zijn, anders mag ik jou adresje hebben, dan koop ik er een aantal in voorraad….

    Groetjes..

  • MisMeSchatje

    ik ga eerst kijken of het waar is dat ze daar te koop zijn maar hoorde dat er iemand was die had er 100 in 1 keer gekocht daar dus als dat zo is dan hoor je dat van mij maar dacht wel dat hij ook hier de enigste was dus hoop dat die genoeg kaarten heeft hahahhaha

    groet C

  • Janet

    Hoi..

    Zou hellemaal te gek zijn..ik wacht het even af van je..en volgende week ga ik naar duitsland om het daar te vragen..omdat het een duits telecombedrijf is..

    Jij hoort ook van mij..

    Tja we moeten wat over hebben voor onze mannetjes toch??/

    Lieve gr..

  • MisMeSchatje

    ja precies je moet er voor over hebben die van mij heeft niet meer gebeld beetje vreemd belt normaal tig keer op een dag dus denk dat er wat is hoor niks van hem hij heeft zat kaarten om te bellen

    en is goed hoor het wel van je

    Groetjes c

  • eswes

    hallo

    weet ook iemand wat en wanneer je een opheffingsverzoek kan indienen?

    ik ga dinsdag kijken of die eurocitykaart hier ergens kan kopen in groningen

    ik hoop het wel

    ik laat het jullie weten of deze kaart oook goed is

    liefs