telio

  • ik en mijn kids

    hallo mensen ik heb een vraag waar ken je die belkaarten van telio hallen hier in nederland weet iemand het

    wand ik weet het echt niet meer

  • Janet

    Hoi..

    Dat zijn we een beetje aan het uitzoeken..ik heb het tot nu toe ook niet kunnen vinden..mijn vriend koopt ze daar nog steeds….

    Ik wil zelf deze week even in Duitsland informeren..omdat het een duits-telecombedrijf is…

    Als ik meer weet, horen jullie het ook zekers..

    Maar het is bel mooi duur bellen he..niet normaal meer..

    Spreek me mannetje nog nauwelijks meer…

    groetjes,,,,

  • MisMeSchatje

    ik ben er al bij een paar geweest die kenne het systeem niet eens en het is echt heel duur hoor me mannetje ook nauwelijks meer normaal 6 keer op een dag mag blij zijn als die 1 keer belt nu

  • Janet

    Ja klopt idd, ik ben vandaag hier ook eens in de winkels gaan informeren..nou niemand kent het systeem, ze hebben er wel van gehoord, maar verder kunnen ze je niet helpen,

    mijn vriend belde eerst ook wel 4x per dag..zalig was dat…Ik mag nu blij zijn met 1 of 2 x per week, en dan heel kort, want de minuten vliegen er door heen..en om al je geld aan die belkrtjes uit te geven..is ook doodzonde…

    Wordt er gek van

    Ze hebben bij hem in PI alle gedetineerden een klacht ingediend..want niemand kan meer fatsoenlijk bellen..

    Ik heb gehoord dat ze het centraal bij alle PI willen doen..

    Ze pakken steeds meer van je af…

    Groetjes…

  • MisMeSchatje

    ja meid je ziet het ze pakken ze steeds harder aan maar om dit te doen is wel heel erg dat ze dit systeem het enigste dat je iemand ze stam kan horen ook zo moeten aanpakken is wel laag je gaat denken dat je man iets heeft gedaan je weet niks is niet leuk meer en het kost zeker een hoop geld en met een uitkering kan je niet alles aan je bel kaarten uit geven en dan moet ik nog zes jaar pfffff word lange tijd zo

  • johanna

    mijn vriend zit in pi zwolle mandag hebben nieuwe telefoonhokken gekregen waar kan je telio kaarten kopen ik hoop volgende week nieuws te hebben over telio kaarten uit duitsland pff zo moeilijk duits wie weet waar kan kopen

  • eswes

    hallo

    mijn vriend zit ook in pi zwolle en wat een kloten systeem

    en ben ook niet goed in duits en hij vroeg het ook al aan mij

    of ik misschien ergens die kaarten kan kopen

    maar kan er niks over vinden helaas dus als je het weet wil je mij het dan ook laten weten

    groetjes

  • roosje

    hallo

    mijn man zit in pi arnhem waar ze ook dat systeem ( telio ) hebben

    maar zijn daar wel kaarten voor dan voorheen belde hij met lycastar

    en belde 2x op een dag nu nog maar 2x in de week

    omdat het zo duur is niet normaal graag hoor ik het

    groetjes

  • naas

    Weet iemand al of de eurocitykaart werkt met telio??

  • eswes

    ik heb de eurocitykaart gekocht voor me vriend maar die doet het niet

    er moeten geen 0800 nummers op staan of 020 nummers die pakt hij niet

    ben dus nu op zoek naar een andere telefoonkaart die misschien wel werkt