telio

  • MacFa

    In de inrichting zelf Sarah en nergens anders.

  • blair

    hoi mis me schatje,

    kan je me de naam en het adres van deze winkel doorgeven> dan rij ik er gelijk morgen naartoe..dit is niet te doen zo! Alvast bedankt!!!

  • TR

    De kaarten zijn nergens anders te verkrijgen als in de gevangenis zelf dames!!

    Als je dit hele onderwerp leest, kom je dat meerdere malen tegen

  • MisMeSchatje

    er was al meerdere keren gezegd meis dat ze nergens te krijgen zijn als alleen in de pi zelf jammer genoeg is echt heel erg ik weet het je geld gaat er als een gek doorheen mijn mannetje belt me nu zes keer op een dag maar dan even om te zeggen dat die van me houd en thats it maar voor lange gesprekken doe die een collect call is wel duur maar ja af en toe is het wel te doen

    baal er ook van dat die kaarten nergens te krijgen zijn ze moeten hier mail neerzetten dat we allemaal onze mail erop zetten en dat we willen dat er wat aan word gedaan denk dat dat wel iets is voor nieuwe topic

    liefs c

  • layla

    Hier ook weer een reactie gekregen over telio

    '' Beste ……,

    Na een aantal tests is het niet mogelijk gebleken het Telio systeem te omzeilen.

    De Telio belkaarten zijn helaas alleen te koop in de PI's, het ziet er niet naar uit dat dit in de komende tijd gaat veranderen.

    Mocht er in de toekomst een andere oplossing zijn dan zullen wij u dat laten weten.

    Met vriendelijke groet,

    …. ''

  • MisMeSchatje

    ja klopt layla

    had hem al paar weken geleden gehad ze kunnen er nog niks aan doen jammer genoeg(td):(

  • TR

    Zijn we lekker mee!! :X

  • MisMeSchatje

    Ja TR ik weet het maar die van mij belt dan maar 6 keer op een dag hahahahh al is alleen om te zeggen dat die van me houdt:)

  • TR

    Weet iemand of er in Nieuwegein ook al telio is??

  • bartje

    ja ook in Nieuwegein.

    Hoogeveen nog niet, dordrecht, middelburg ook niet.

    Overal in het land is Telio en je kunt niet via een ander kanaal meer bellen.

    Als iemand de oplossing heeft om buiten telio om te bellen, dan hoor ik die graag