Hoeveel jaar gevangenisstraf drugssmokkel Duitsland?

  • anoniem84

    Gelukkig.. 2 jaar voorwaardelijk heeft hij gekregen.. per direct vrij.. 3,5 maand gezeten dus

  • Joep

    Dag Rob,

    hiervoor wteten we te weinig van dossier, persoonlijke omstandigheden zoals recidive en strafblad en mogelijk medewerken aan het onderzoek. Maar ga maar uit van 2 tot 5 jaar.

  • anoniem

    Heb een vraag me broertje is opgepakt met 20 kilo wiet hoeveel jaar kan die krijgen hij zit in jva blijf hij daar zitten als die veroordeeld is of word die dan over geplaats hoop dat iemand mee kan helpen hierin

  • jofi

    Hoi anoniem

    Ik weet niet hoeveel jaar hij kan verwachten, maar duitsland is niet zo makkelijk hierin.

    ik weet ook niet in welke jva hij zit? Mijn man is na de rechtzaak overgeplaatst en na 2 weken nog een keer, maar het kan oom dat hij in dezelfde jva blijft maar na de rechtzaak dan naar een andere afdeling gaat.

    ik hoop dat je hier iets aan hebt.

    groetjes jofi

  • Norbert

    Ik ben vandaag gearresteerd voor smokkel en bezit. Heb de eis gezien en die is maximaal 6 maanden. De zaak moet nog voorkomen. Het ging om mij voor 5 gram wiet. Werd wel weer vrij gelaten, omdat ik meewerkte.Zal moeten voorkomen in hervindt.

  • Fuji

    Hoi,

    Mijn vriend is vorige week opgepakt vanwege drugssmokkelen naar duitsland van ongeveer 19 gram hoelang moet hij in de gevangenis zitten? Hij zit vast in Dusseldorf.

  • frans

    Hoi mijn vriend is opgepakt vanwege drugsmokkel in duitsland van ongeveer 300gr hoelang moet hij ongeveer zitten ik weet niet waar hij vast zit ik woont in curacao hij ook we weten nijs van duitsland

  • lili-sami

    hallo heb uw mer info over straf in de en hoe is mogelijk dat iemand naar NL komen voor straf uitzetten?bent uw van ex YU?

    m.v.g Lili

  • lili-sami

    Zulejhic Schreef: kom uw uit ex-YU?

    ——————————————————-

    > Hoi,

    >

    > Mijn man zit in Duitsland vaste heeft 6jaar en

    > 3maanden gekregen ,hij is in Duitsland opgepakt op

    > vliegveld ivm attestatie bevel die open stond,nu

    > heeft hij aanvrag gedaan voor overplaatsing naar

    > Nederland via Wots ,hoe lang duurt de procedure ?

    > Via Wots??

    >

    > En nu heb ik mij in verdiept in de wetgeving

    > Nederland ,hebben we een fout begaan ?? Dat vraag

    > ik mij af want in Duitsland kan je al bij de helft

    > van de straf vrij zijn en in Nederland moet hij

    > 3/4 zitten !!!

    > Is er een mogelijkheid om als nog dit aanvrag met

    > Nederland te beindiegen en de aanvrag in te dienen

    > in Duitsland voor invrijheidstelling na de heft

    > van de straf…?

    >

    > A.u.b een antwoord?

  • jofi

    Hoi,

    mij is toendertijd verteld dat je wots aan kan vragen maar je kan ook tegelijk halfstraf aanvragen. Een wots verzoek duurt best een poos hoor voor je uiteindelijk in nederland bent. Zo rond de 9maanden. Ik weet niet of de wets daar al rond is want als dat zo is dan zou het allemaal sneller moeten gaan.

    groetjes jofi