Hoeveel jaar gevangenisstraf drugssmokkel Duitsland?

  • An

    Hallo,

    Er zijn een aantal factoren o.a.:

    1. Kwaliteit;

    2. Alleen of zit er een organisatie achter;

    3. Meerdere strafbare feiten op zijn kerfstok;

    4. Werk je mee met het onderzoek;

    Als je goed meewerkt en goed gedrag vertoont dan tussen 2 en 4 jaar en ik heb zelfs al voorwaardelijk meegemaakt. En in het ergste geval 4 tot maximaal 15 jaar.

  • bezorgde vriend

    Hoi Joep

    Mijn vriend is afgelopen week in Dusseldorf opgepakt voor drugssmokkel(cocaïne)

    Ik vraag mij af of ze hem goed behandelen(bijvoorbeeld niet mishandelen) Hij is donkergetint, homo en van Nederland.. Ik maak mij heel veel zorgen om hem en hij heeft mij alleen bij zijn arrestatie kunnen bellen.. Ik wacht nu op zijn volgende telefoontje.. Ook zou ik graag willen weten hoe ik kan helpen om hem naar Nederland te krigen.. En hij zei dat hij waarscheinlijk 3 jaar moet zitten! Ik weet dat hij kapot gaat daar binnen en wil iets voor hem doen.. :( Groeten bezorgde vriend

  • bezorgde vriend

    Hoi Joep ik lees veel over WOTS ofzo en lees in de berichten dat zij een telefoonnummer hebben en heel goed kunnen helpen met uitlevering van Duitsland naar Nederland.. maar ik kan dat telefoonnummer nergens vinden.. weet jij die? Groeten bezorgde vriend

  • emos

    hallo,

    de wots ino lijn: 0880 725963

    succes

  • ron

    Wat zij de straffen voor wiet smokkel in Duitsland. gaat om veel.

  • Saha

    Beste Joep ,

    Mijn man is gepakt met 1 kilo cocaine in zijn koffer in duitsland op het vliegveld, welke straf kan hij verwachten?

  • dita

    ga maar uit van minstens 5 jaar

  • 3ma

    Mijn oom is opgepakt hij had 1 of 2 kilo cocaine bij hoeveel jaar kan hij krijgen ?

    Waar precies in Duitsland is nog niet duidelijk omdat hij niet mag bellen.

  • Pieter

    Mijn oom is opgepakt wegens drug smokel hij had 1 of 2 kilo heroine bij. Ik weet niet waar in duitsland hij is opgepakt.

    Help hoeveel cel kan hij ongeveer krijgen??

  • rob

    hallo

    zou iemand mij kunnen vertellen wat ongeveer de straf is voor het smokkelen van 1/5 kilo heroïne en 100 gr coke

    naar Duitsland

    m.v.g rob