PI Alphen a/d Rijn

  • L.

    Mijn man wordt deze week overgeplaatst naar de Geniepoort in Alphen aan de Rijn. Ik kan op internet weinig (eigenlijk dus geen) informatie vinden over deze gevangenis. Is er iemand die weet hoe het er aan toe gaat daar? Hoe vaak moet je op gewoon bezoek zijn geweest voor je BZT kan aanvragen bijvoorbeeld, en kun je daar met Cobra of Lips bellen? Alle info is welkom, alvast bedankt!

  • beveiliger

    je kunt daar bellen en vragen naar hun adres en meer info

  • arfa

    mijn man is gister ook overgebracht naar de Geniepoort…. ik weet bij god niet wat ik allemaal kan doen…. is het niet zo dat ze als ze aankomen een 1ste telefoontje mogen plegen naar familie …of zo….ik heb nog steeds niks gehoord van me man… misschien wil hij niet dat ik hem zo spreek en zie…. en ik kan ook niet de gevangenis bellen en vragen of ze hem kunnen doorgeven dat ik heb gebeld of zo…. helemaal niks zit met mijn handen in het haar….. als iemand meer info voor me heeft … hoor ik dat graag…

    mvg arfa

  • IkkeL

    Hoi arfa

    Mijne zit er nu al een tijdje inmiddels, dus wat wil je weten? Wat betreft bellen..Je moet daar inbellen met een kpnkaart die ze via de gevangeniswinkel moeten bestellen, als je zo'n kaart niet hebt kun je dus niet bellen. Misschien dat je daarom niets gehoord hebt nog? Wel krijgen ze bij binnenkomst een inkomstenpakket en kunnen ze dan ook kiezen voor een belkaart van 5 euro, dus je man zal vast vandaag of morgen wel naar je bellen dan hoor. Mijn ervaring is dat het allemaal niet zo heel snel gaat bij binnenkomst daarzo dus even geduld hebben. Voor het bellen raad ik je aan om jailphone aan te vragen, je man kan dan via de kpnkaart én jailphone naar je bellen en dat is stukken goedkoper dan alleen met die kpnkaarten want dat vreet echt belminuten. Bezoek moet je man binnen aanvragen, en hij geeft dan aan jou de dag en tijd door. Geld storten gaat via internet alleen, de geldautomaat die binnen hangt om te storten is al eeuwen defect dus alleen mogelijk via internet. Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel, er zijn hier nog meer mensen die iemand in de Geniepoort hebben zitten dus misschien kunnen zij je eveneens verder helpen. Groetjes en sterkte

  • selma

    iemand die het nummer en adres heeft want ik kan het nergens vinden.

    Groetjes

  • IkkeL

    PI Alphen aan den Rijn

    Postbus 762

    2400 AT Alphen aan den Rijn

    Maatschapslaan 1

    Telnr heb ik niet bij de hand nu, maar is te vinden via www.dji.nl

  • spangg

    staat ie hier niet tussen?

    http://gevangenis.startgigant.nl/

  • vigo

    hey ikkel ik zzat ook in de geniepoort zit je man nog steeds daar en zoja bij at/m d of Et/m h + R ?

  • IkkeL

    Jah zit er nog steeds, A. Waar zat jij dan?

  • vigo

    ik heb op G en R gezeten