PI Alphen a/d Rijn

• Elise

Hoi IkkeL,

Ik ben hier nieuw, heb net heel veel topics hier gelezen en ben jou vaak tegengekomen. Ik zou graag met je in contact komen om je wat dingen te vragen over P.I. Alphen aan den Rijn, aangezien een familielid van mij daar sinds maandag zit en wij gek worden van het bureaucratisch gedoe en onduidelijkheid m.b.t. bezoek en telefonisch contact. Zou je dat ok vinden? Ik geef je dan mijn emailadres, misschien kunnen we dan op MSN chatten, als je dat niet erg vindt. Ik zou het erg fijn vinden. Ik hoop snel van je te horen,

Groetjes,

Elise

• jack

he mensen ik ben ricardo in P.I alphen a/d Rijn is binnen de muren gewoon alles oke soms is het druk met bellen om dat heel veel gedetineerden willen bellen ( maar voor de rest is alles er gewoon rustig als je je tijd gewoon lekker rustig doorbrengt )

***moderator mode on ***

Bericht gewijzigd. Namen zijn verwijderd

*** moderator mode off ***

• jack

ik heb er 2 jaar gezeten dus weet wel het 1 en het ander

• Moeders

Mijn zoon zit daar in voorarrest, helaas…..

Kan iemand mij vertellen waarom je daar een week isoleercel krijgt? Volgens mijn zoon is het omdat hij niet kon plassen van de stress, maar daar geloof ik niet zo echt in. Lijkt mij niet iets om zo'n zware sanctie voor te krijgen.

Ik kan helaas op websites niet zo veel vinden waarom pi's dergelijke sancties geven, dus misschien dat iemand op dit forum wel een antwoord heeft?

(Ik zat zelf te denken aan brutaal of erger gedrag ten opzichte van de medewerkers of mogelijk drugsgebruik? Maar ik heb geen idee dus)

Alvast bedankt!

• Joep

Niet plassen geldt als het weigeren van een urinecontrole en weigeren van een uc staat gelijk aan het gebruik van harddrugs. De 1e keer is de sanctie een week iso, de 2e keer 2 week iso en de 3e keer 3 week iso en overplaatsing naar bijv Vught.

• p

Mijn man is vandaag overgebracht naar PI Alphen locatie Maatschapslaan. Hij zit hier in afwachting tot hij voor de raad moet verschijnen over 2 weken. Wat zijn hier de bezoekdagen en tijden? Wanneer mogen ze een belletje naar huis doen?? Ik ben nu al 4 dagen aan het afwachten…. Tot ik eindelijk eens wat hoor… Kan ook nog geen geld storten… want daar heb je een registratie nummer voor nodig.. Wie ow wie verteld mij meer…