Dan denk ik niet dat jullie elkaar kennen, of het zou via arbeid moeten zijn ofzo maar dat denk ik niet. Hoe vond je het daar? T ligt daar erg aan wie er lopen of het relaxed is of niet, van wat ikzelf ervan merk tenminste.
Ja helaas heeft de mijne genoeg vergelijkingsmateriaal opgedaan in zijn leven dus hij heeft ze allemaal wel zo'n beetje gehad, is over Alphen wel te spreken. Ligt er denk ik ook aan hoe je je opstelt (niet altijd, soms zijn ze gewoon aan het zieken of kicken op de macht volgens mij maar goed) hoe je bejegend/behandeld wordt. Die namen zeggen me niks. Klopt dat er extra beveiligd is jah. We moeten nog effe, maar hopelijk via een TR of programma naar half open en daarna verder. We zullen zien.Succes met de dingen weer oppakken en gedraag je
Geachte,
ik wil graag wat vragen over de gevangenis in Alphen a/d Rijn. Ik heb daar een vriend vast zitten en ik wilde graag weten of hij bezoek mag ontvangen of niet en of hij gebruik mag maken van het bellen.Ook is het zo dat ik het adres graag zou willen weten want ik kan het nergens vinden.
Alvast bedankt voor u moeite.
Met vriendelijke groet,
Nesrine
Zit hij in de gevangenis zelf of in het detentiecentrum? De gevangenis zelf heet de Geniepoort en zit aan de maatschapslaan nr 1. Bezoek mag volgens mij mits er geen beperkingen of andere gekke dingen zijn (en dan nog wel geloof ik) en moet hij zelf aanvragen, zelf de dag en tijd en zelf doorgeven wie er komt. Jij hoort dat dan van hem. Bellen is in de recreatietijden mogelijk (maar eveneens weer als er gewoon sprake is van detentie en niet met beperking of iso) en de kaarten daarvoor moet hij zelf binnen bestellen. Je kan wel bellen in combinatie met een kaart van buiten erbij of met jailphone erbij. Succes
Je moet je schamen om zomaar de naam van je client op internet te zetten..neem aan dat je een hulpverlener of iets dergelijks bent tenminste, en als je dat niet bent vind ik het alsnog niet netjes..sorry moest het ff kwijt, als je de naam van mn man op internet zou zetten op deze manier zou je er niet klaar mee zijn in iedergeval, lekker die privacy
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?