koepel gevangenis arnhem

  • betty

    mijn vriend zit sinds kort in de koepel in arnhem

    wie kan mij vertellen of je elkaar daar mag aanraken

    bijvoorbeeld een kus geven of zo

    gr betty

  • beppie

    hoi met beppie mijn man zit nu sinds 2 weken in de koepel afdeling 3 hij moet nog 4 maandjes maar het is zo rot daar nu wil hij overplaatsing vragen wie weet of heeft ervaring ermee of dat wel lukt voor die paar maandjes gr beppie

  • sandy

    sandera mijn vriend zit er ook maar daar is verschillend

    lig eraan waneer ze recratie hebben

    en hij mag je bellen zovaak in dat uurtje of half uurtje recratie

    en als ze gaan luchten gr

  • ikkes

    Hallo Mensen,

    heel spijtig dat de mannen daar zitten, maar laten we het beste er maar van maken.

    iemand ervaring met ziekte daar…?

    Mijn vriend heeft afgelopen donderdag met zaalvoetbal zijn enkel dubbel geklapt.

    Zwaar dik aan 2 kanten en blauw.Vrijdag komt er laat in de middag een keer een “verpleegkundige” naar kijken.

    Is dit normaal? Hij kan wel gebroken zijn die enkel. Maandag zou de huisarts wel eens een keer komen kijken.

    Kan ik hier wat aan doen? Advocaat bellen ofzo?

    Gr Ikke

  • bettyD

    hallo ikkes,…

    wij hebben t zelf niet aan de hand gehad met ziek en zeer, maar

    hij moet er wel achteraan hoor,.. er staatr hier ook ergens een topic over een jongen die zn pols had gebroken

    en die is dus NIET goed geholpen, die pols is nooit meer goed geheeld,.. is ook niks meer aan te doen,..

    ik zou er zeker werk van maken,.. ff een (nou ja ff,..) een foto van laten maken,..

    hij moet zn * pootje ff stijfhouden*

    sterkte

    greetzzz bettyD

  • ikkes

    Hoi BettyD,

    bedankt voor je reactie….

    afgelopen maandag huisarts geweest…..

    die kon niet zeggen of het gebroken was, nu moet de fysio

    er maar naar kijken volgens hem…. Hoe lang nog afschuiven???

    Gr Ikkes

  • bettyD

    na ja,.. eehm eigenlijk niet afschuiven,

    gewoon laten onderzoeken !!!

    echt hoor,.. beter teveel na laten kijken dan te kort en dan voor de rest van je leven misschien wel last houden…

    kiezen of delen,..

    greetz bettyD

  • ikkes

    Hoi allemaal,

    heb vandaag contact gehad met mijn vriend.Afgeopen dinsdag is de fysio erbij geweest…

    Kon niet zeggen hoe het was, kon niet zeggen of het gebroken was, wel dat de

    de enkelbanden beide gescheurd waren.

    Volgens de fysio toch maar even foto`s maken…. (dinsdag).

    Vandaag donderdag nog steeds geen foto`s van die enkel, en dan zijn we vandaag precies

    een week verder.

    Niemand gaat mij vertellen wanneer hij naar het ziekenhuis uiteindelijk foto`s mag maken….

    Hij zou maar vluchten met zo`n enkel hahahahha………. sukkels.

    Heb gebeld met de medische dienst van de koepel, en die zeggen gewoon we zijn op de hooget en er mee bezig… EEN WEEK !!!!!

    Ik heb gevraagd aan de medische dienst of ik er een advocaat op moest gaan zetten, en die zei doodleuk, DAT MAG JE DOEN!!!!

    Belachelijk, hoe ze in de koepel met mensen omgaan, hoor.

    Hij is nog niets eens veroordeeld, en misschien wel onschuldig. Wat een behandeling.

    Reken erop dat ik er werk van maak als hij hier blijvende schade van ondervindt. En niks doofpotjes dan!!!

    Gr Ikkes

  • femke

    Hey allemaal,

    ik ben opzoek naar het adres of na een nummer van de koepel maar kan nérgens wat vinden :S

    weten jullie misschien iets?

  • bettyD

    hallo Ikkes,..

    cherry heeft ook een topic geopend (stadsgevangenis Hoogvliet),.. je moet s contact opnemen met haar,.. haar partner heeft een zorgelijke

    situatie wat haar partner betreft,..

    greetz betty