koepel gevangenis arnhem

  • dominique

    mijn vriend is onverwachts opelaaden vrijdag ochtend om kwart voor 8 terwijl hij uit de nachtdienst kwam .

    heb hem gewoon gelijk afmoeten geven nou isme vraag hoe gaat het er daar aan toe en hoe laat mijn weten hoelaaijt ik daar opbezoek mag komen enzovoorts hij belde me net en zij dat hij ging regelen dat ik morgen maandag dus op bezoek mogt komen maar ja nu is het zondag en kan hij op de dag zelf no bellen dan dat hij bijvoorbeeld morgen belt en zegt dat ik hem vandaaag mag zien . kan dat ik hoop het kan gewoon niet zonder hem hij is mijn allesje en hoe kom ik erachter welke kamer … ik weet het gewoon even niet meer echt niet is hij er niet slecht an toe ik wil dat hem niks overkomt snappen jullie dat hoop dat jullie mijn op de hoogte kunnen houde groetjes

  • Janet

    Hoi..

    Mijn vriend heeft net in de koepel gezeten..hij is overgeplaatst naar blue-band in Arnhem

    Hopelijk kun je binnenkort bij hem op bezoek, moet hij je wel op de bezoekerslijst zetten, en het bezoek daar is iedere maandag van 13 tot 14 uur…

    Ze zijn daar met het bezoek zeer soepel…

    Sterkte…

    Gr..Janet

  • Janet

    Sorry zag dat het een oud berichtje al was..Is je vriend inmiddels al vrij?

  • Lola

    Hoe laat zijn de bezoektijden in de koepel te Arnhem?

  • evi

    Hi, dat verschilt per afdeling. Je hebt op zondag 1x in de maand volgens mij en op vrijdag. Maar dat kan ook weer anders zijn voor andere afdeling. Mijn vriend zit hvb

  • H

    Hey,

    Ik schrijf met iemand die ik ken die nu vast zit ook in arnhem. Alleen ik weet dat er in de koepel een bewaarder werkt die mijn familie kent. Ik wil echter niet dat zij weten da tik met een gedetineerde schrijf. Maar ik heb er wel zonder er bij na te denken een foto van mezelf bij gedaan..

    Openen ze de inkomende post ook? En hoe groot is de kans dat ik hier iets van terug hoor? Dus dat een bewaarder er iets mee doet?

    Gr. H

  • kaatje1608

    Hoi H,

    Ik weet dat ze alle post die voor een gedetineerde binnen komt open wordt gemaakt.

    Behalve post van d advocaat.

    Foto's worden misschien naar gekeken, maar ik kan me niet voorstellen dat je er iets van zal horen.

    Mocht je meer willen weten moet je me even een privé bericht sturen.

    Groetjes