heet ( hart achter slot en grendel nu zzzzzzzzzzzzzzzzzzo ) was het niet eerst luchtplaats, of zit ik nu verkeerd…
Toedoen van een dame?aaah wat erg,maar heb het trouwens goed naar mijn zin op de nieuwe site, super site is het heel veel leden, veel steun.
Dus mensen meld je aan je zal zelf ondervinden dat je er veel aan hebt!!!
Voor de mensen die het nog niet weten mandy en ik hebben ruzie gehad er is veel gezegd en de luchtplaats is opgeheven gelukkig was er binnen 1 dag een nieuwe site die 10 keer beter is hanneke je bent super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar je kan toch iemand van jou site weren als je diegene niet meer wilt toelaten …. hoe is het dan mogelijk dat je een site die je met veel liefde hebt opgezet ( ga ik vanuit ) sluit??!!
er moeten toch wel meerde of andere oplossingen geweest zijn zodat je alsnog je site kon behouden.. of had je er zelf geen zin meer in.
groetjes
Ja ik heb de dame ook geweert maar als zij vervolgens leugens over mij gaat rondbazuinen heb ik op dat moment nog maar 1 keus en in dit geval het opheffen van de site …Ik heb verder niets met dit onderwerp behalve dat ik graag andere wou helpen maar als ik dan te horen krijg van deze persoon dat ik alleen maar nieuwsgierig ben en geniet van andermans leed (ja dan sta je werkelijk met je bek vol tanden)
toch denk ik dat anderen leden het jammer hebben gevonden dat je de site hebt gesloten, het is toch wel bijzonder dat er op zo'n korte termijn een nieuwe site voor terug is gekomen… mag ik vragen hoelang je je eigen site hebt beheerd….
misschien dat je in de toekomst toch weer andere mensen kan helpen door een luisterend oor te zijn.
toch moet ik het zeggen dat er toch wel andere oplossingen ervoor waren geweest, als je weet dat je niet op die manier bezig bent geweest zoals zij dat beweert dan moet je er boven staan, maar ieder natuurlijk zijn eigen beslissing.
groetjes
Ik heb mijn eigen site een half jaar gehad ongeveer !! En nee ik ga niet meer naar de problemen van anderen luisteren want je krijgt toch altijd stank voor dank en meer krijg je er niet voor ….
Ik heb me in het verleden nu inziens veel te veel voor anderen uitgeslooft en wat krijg je ervoor een schop voor je @!#$ meer krijg je er niet voor hoor en ze zijn nog ondankbaar ook meer zijn ze niet ..Dus ik vind het welletjes geweest en het is mijn eigen beslissing genomen na dat gestook van deze dame dat ik het gewoon goed beu was
Ik had contacten met een advocaten kantoor in Amsterdam die me hielpen door hun vragen te beantwoorden en dan krijg je te horen ja je bent gewoon nieuwsgierig en niet eens een goed woord ervoor over van dat soort streken ben ik niet gedient en al helemaal niet als je altijd voor zo iemand klaar staat ..
Nu help ik liever mensen die het wel waarderen maar dat doe ik niet meer via internet want dat is altijd stank voor dank
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?