Getuigenverklaring

• fouzia

Auteur: Mandy (—.upc-a.chello.nl)

Datum: 06-11-2003 16:24

kijkeens achter je naam !!!!!!

• fouzia

Auteur: Stacey (—.upc-a.chello.nl)

Datum: 05-11-2003 23:02

en nu nog eens komt er niet iets over heen????

• fouzia

Auteur: Stacey (—.upc-a.chello.nl)

Datum: 05-11-2003 23:02

en nu nog eens, komt er niet iets overheen?????????

• Mandy

Ja er zijn meer mensen hier in Nederland die Upc hebben hoor ik ben 1 van de zoveel duizenden mensen

• Mandy

Ja ik ben echt niet de enige in heel nederland die upc heeft hoor !!

• moppie

sorry hoor maar als dit een pagina is voor mensen die achter gebleven zijn en informatie willen hebben of hulp van anderen die in het zelfde schuitje zitten dan had ik mijn eigen iets anders voorgesteld het lijkt wel een prikbord voor persoonlijke vete´s zoals jullie elkaar in de haren vliegen en dan heeft die persoon in kwestie nog niet eens een andwoord op haar vraag???????? dan denk je hafijn eindelijk een andwoord en dan ga je kijken en dan is het onzin tegen elkaar

sorry ik had mijn eigen iets anders voorgesteld meer volwassener denk ik

maar ja als het zo gaat hoef ik niet meer te kijken op deze site want als vrouw van een man die in detentie zit wil je wel andwoorden of een schouderklopje maar geen onzin naar elkaar toe

groetjes

• moppie

sorry er zijn wel personen die elkaar wel degelijk helpen laten die dit niet op hum nemen aub maar wie de schoen past trekt hem aan

groetjes en bedankt voor mensen met een goed andwoord

• Mandy

Weet je wat het is ,ik bemoei me hier helemaal niet mee maar als ze zomaar mijn naam gaan noemen terwijl ik hier niet kom daar hou ik niet zo van en ik ken deze dame (helaas)

Maar omdat er toevallig ook Upc achter haar naam staat denkt ze meteen dat ik het ben ,maar ik ben maar 1 van de zoveel upc gebruikers hoor en dus niet de enige

Verder hou ik hier over op want die persoon is mijn woorden niet eens waard …..

• Drennie

Moppie, je heb helemaal gelijk. Ik wou er eigenlijk niet eens op in gaan. Toch nog bedankt voor je reactie Fouzia, want ik heb er wel wat aan gehad!

• fouzia

Jou woorden niet eens waard? zielie piet ben je.

Maar Drennie ben blij je geholpen te hebben!!! Goede site he hart achter slot en grendel???