Getuigenverklaring

• Drennie

Mijn vriend is gearresteerd naar aanleiding van een getuigeverklaring. Hij zit nu al vanaf eind maart vast en hij moest al 2 keer voorkomen, maar de getuige komt elke keer niet opdagen. Dus elke keer word het weer uitgesteld. Zonder de getuigeverklaring hebben ze voor de rest geen enkel bewijs tegen hem. Nu moet hij in december weer voorkomen. Hoeveel keer laten ze iemand dan voorkomen als de getuige elke keer niet komt opdagen? En hoelang mogen ze hem dan vast houden? Ik wist wel van die 3 maanden voorarrest, maar nu hebben ze nog steeds niets bewezen en hij zit er nu al bijna 7,5 maanden. Stel voor dat de getuige weer niet komt en hij word vrij gesproken. Dan heeft hij eigenlijk al die tijd voor niks gezeten. Dat kan toch niet zomaar in Nederland zou je denken? Weet iemand hier iets vanaf???? Alvast bedankt voor de eventuele reacties!

• fouzia

kijk ook eens op advocaten.startpagina.nl stel daar je vraag wie weet kan een advocaat je vraag beantwoorde veel sterkte ermee!

er is een group voor nabestaande van gedetineerde als je je wilt aanmelden hoor ik het wel groetjes heel veel sterkte ermee!!

• Stacey

Zijn ze dood dan die gedetineerden ? Anders ben je namelijk geen nabestaande dat ben je alleen als iemand dood is

• fouzia

hey stacey gaan we interessant doen DOOD!!! klinkt een beetje hard he ik zeg nabestaande en niet achterblijvers ze weet wat ik bedoel sooooo??????

• Stacey

Een nabestaande heb je alleen als iemand DOOD is hoor en niet als ie toevallig in de bajes zit dan ben je een achterblijver van een gedetineerde (tsja zijn schijnbaar de gevolgen hè )

• fouzia

echt woorden voor mandy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Stacey

Voor wie ?

• Drennie

Fouzia, bedankt voor je reactie. Ik zal het zeker eens proberen. Groetjes.

• fouzia

graag gedaan meid!!

• Mandy

Wil je mij voortaan erbuiten laten Fouzia …. Ik laat jouw met rust dus laat mij dan aub ook met rust …

Ik werd er op gewezen dat mijn naam hier genoemt werd zodoende dat ik hier nu kom maar dat is allang geleden

Afz Mandy