Berekening fasering

  • Kimberly

    Bedankt Mo voor je antwoord, dus dan is er geen sprake van de helft van je netto straf gesloten zitten, dan is het 2 maanden bbi plus. En daarna half open? Doen ze om die reden die bbi plus of wordt dat om een andere rede gedaan?

  • Camilla

    Bedankt voor je antwoord. Het is heel duidelijk. Even wachten op het pva maar ik denk dat dit hier wel dicht in de buurt komt.

  • anoniem

    Weet iemand hoe het voor mijn man zit?

    Hij moet zich as maandag melden bij de bbi.

    Door iets van 8jr geleden..

    In de tussentijd nooit problemen oid gehad.

    Hij is veroordeeld tot 24maanden waarvan 12 voorwaardelijk.

    Komt hij dan nog in aanmerking voor vi? Of vervalt dat door het voorwaardelijke deel?

    Hoe ziet de rest van zijn straf mbt over naar zbbi en pp eruit?

  • Kimberly

    Mo ben je er niet meer? :-(

  • Kimberly

    Hoi Mo,

    Zou je als je tijd hebt nog antwoord willen geven op mijn vraag ben daar heel erg benieuwd naar.

    Is dat dan een speciale regeling die wordt toegepast die 2 maanden bbi plus, dus dan is er geen sprake van de helft van je netto straf gesloten zitten?? dan vangt die 2 maanden bbi plus dat op? Dit omdat zijn 18 maanden al snel ingaan, met aftrek VI. Dus dan is het 2 maanden bbi plus, als tussen station naar half open? (want ik lees op internet dat bbi plus wordt gebruikt als je niet wil meewerken aan TR-programma, maar het kan dus ook als tussenstation naar half open worden gebruikt, als ik het goed begrijp?

    En wat bedoelde je met pp 4 maanden voorwaardelijk? En als je wordt overgeplaatst naar BBI plus kan je dan wel werken daar en heb je dan recreatie, of is dat strenger dan een HVB waar hij nu nog zit of is dat het zelfde?

    Groetjes Kimberly

  • Kimberly

    Zit met veel vragen, zou iemand mij hierop antwoord kunnen geven.. alvast bedankt, wil graag weten waar we straks aan toe zijn.

    Hoi Mo,

    Zou je als je tijd hebt nog antwoord willen geven op mijn vraag ben daar heel erg benieuwd naar.

    Is dat dan een speciale regeling die wordt toegepast die 2 maanden bbi plus, dus dan is er geen sprake van de helft van je netto straf gesloten zitten?? dan vangt die 2 maanden bbi plus dat op? Dit omdat zijn 18 maanden al snel ingaan, met aftrek VI. Dus dan is het 2 maanden bbi plus, als tussen station naar half open? (want ik lees op internet dat bbi plus wordt gebruikt als je niet wil meewerken aan TR-programma, maar het kan dus ook als tussenstation naar half open worden gebruikt, als ik het goed begrijp?

    En wat bedoelde je met pp 4 maanden voorwaardelijk? En als je wordt overgeplaatst naar BBI plus kan je dan wel werken daar en heb je dan recreatie, of is dat strenger dan een HVB waar hij nu nog zit of is dat het zelfde? Nu zei die man van de BSD dat hij dan de laatste 12 maanden met enkelband kan?

    Groetjes Kimberly

  • Kimberly

    up

  • Odessa

    Vraagje: hoe werkt berekening PP datum bij korte straffen?

    Mijn partner heeft een gevangenisstraf gekregen van 12 maanden waarvan 4 voorwaardelijk. Hiervan heeft hij reeds 72 dagen gezeten in voorarrest(3 jaar geleden). Worden deze 72 dagen meegetelt bij het berekenen van de mogelijkheid tot een PP programma? De casemanager heeft haar berekening gebaseerd op het strafrestant van 168 dagen( 240-72) en hierdoor is er geen PP programma mogelijk.

    Hoe wordt dit berekend?