vastzitten in spanje

  • Sonrisa

    RTL.

    Grootste kijkcijferkanon die er is. Sensatiezoekers..

    Wat schuift t?

    Hopelijk hebben jullie een mooie vergoeding voor diegenen

    die hun prive leven op straat gooien.

    Die straks door velen beoordelend aangekeken kunnen worden..

  • MisMeSchatje

    Als je dan over straat loop is het kijk heb je die van die crimineel even grof gezegd want daar komt het wel op neer dat we zo worden genoemd

  • maya

    Mijn vriend zit ook al een tijdje vast ben er ook kapot van ik blijf wachten op hem hoe dan ook !

  • mayatje

    Hoi

    Ja ze zijn wel heel streng daar in spanje :(

  • mayatje

    Hallo allemaal

    Mijn vriendje zit nog steeds vast ondertussen al

    26 maanden :(

    Hij kan mij niet meer bereiken hoe kan ik het

    Gevangenis van Madrid bereiken ?? Iemand ervaring aub?

    Heb ook geen contact met zijn advocaat

    Mvg maya

  • Evert

    Ik heb net 38 maanden gezeten voor 26 kg weed, waarvan 20 kg palen en stokken waren met 0,513% thc, in spanje is bezit softdrugs vanaf 10 tot 3000 kg hetzelfde, 3, tot 3 en een half jaar, hard drugs zelfde verhaal, vanaf 750 gr coke tot 750 kg 6 tot 8 jaar, strafkorting bestaat niet, althans automatisch, als je weg kent kan je betalen om er vroeger uit te komen, anders gewoon naar nl vluchten tijdens permisso

  • Evert

    Ik heb net 38 maanden gezeten voor 26 kg weed, waarvan 20 kg palen en stokken waren met 0,513% thc, in spanje is bezit softdrugs vanaf 10 tot 3000 kg hetzelfde, 3, tot 3 en een half jaar, hard drugs zelfde verhaal, vanaf 750 gr coke tot 750 kg 6 tot 8 jaar, strafkorting bestaat niet, althans automatisch, als je weg kent kan je betalen om er vroeger uit te komen, anders gewoon naar nl vluchten tijdens permisso

  • Sarah

    Beste mensen,

    mijn vriend is onlangs opgepakt in spanje wegens drugs. Wat voor drugs en hoeveel weet ik nog niet. Wel lees ik overal dat het voorarrest in Spanje heel lang kan duren en nu met de corona vast nog langer. Nu is mijn vraag mag hij tijdens zijn voorarrest bellen (stel die is 2 jaar) op een geven moment of mag die contact alleen met ze advocaat en familie?

  • Daniëlle

    Hallo ik zoek contact met hulpeloos of Joep!

    Heb wat vragen voor ze.

  • Mar

    Hallo telio,ik kan geen geld overmaken,wat is er aan ge hand?