RTL.
Grootste kijkcijferkanon die er is. Sensatiezoekers..
Wat schuift t?
Hopelijk hebben jullie een mooie vergoeding voor diegenen
die hun prive leven op straat gooien.
Die straks door velen beoordelend aangekeken kunnen worden..
Ik heb net 38 maanden gezeten voor 26 kg weed, waarvan 20 kg palen en stokken waren met 0,513% thc, in spanje is bezit softdrugs vanaf 10 tot 3000 kg hetzelfde, 3, tot 3 en een half jaar, hard drugs zelfde verhaal, vanaf 750 gr coke tot 750 kg 6 tot 8 jaar, strafkorting bestaat niet, althans automatisch, als je weg kent kan je betalen om er vroeger uit te komen, anders gewoon naar nl vluchten tijdens permisso
Ik heb net 38 maanden gezeten voor 26 kg weed, waarvan 20 kg palen en stokken waren met 0,513% thc, in spanje is bezit softdrugs vanaf 10 tot 3000 kg hetzelfde, 3, tot 3 en een half jaar, hard drugs zelfde verhaal, vanaf 750 gr coke tot 750 kg 6 tot 8 jaar, strafkorting bestaat niet, althans automatisch, als je weg kent kan je betalen om er vroeger uit te komen, anders gewoon naar nl vluchten tijdens permisso
Beste mensen,
mijn vriend is onlangs opgepakt in spanje wegens drugs. Wat voor drugs en hoeveel weet ik nog niet. Wel lees ik overal dat het voorarrest in Spanje heel lang kan duren en nu met de corona vast nog langer. Nu is mijn vraag mag hij tijdens zijn voorarrest bellen (stel die is 2 jaar) op een geven moment of mag die contact alleen met ze advocaat en familie?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?