heerhugowaard zuyderbos

  • mca_lopez2005@hotmail.com

    hoi debbie mij man moet 15 jaar zitten , ook in pi heerhugowaard , veel sterkt

  • Pauline

    Hoi,

    Mijn vriend heeft net 4 maanden in zuijderbos gezeten. Ik weet niet of je al van informatie voorzien bent anders mag je me best mailen. Ik kan je veel dingen vertellen.

    grt Pauline

  • mourie

    Zoek ratje en weewee van C0 wie heeft info??

  • mourie

    C1

  • hloves

    Weet iemand hoelang bzt is? En hoe kan ik mij die kamer voorstellen (gordijnen?, douche?).

    Groejes Rachel

  • Mami

    ligt aan de inrichting, lelystad is bijvoorbeeld 2 uur, vught 1,5 uur

    stel je er niet al teveel van voor van de inrichting; douche,bed, tafel een stoeltje en een cd speller (lelystad)

    but who cares ik kom niet voor de inrichting heur….hahahahaa

  • MisMeSchatje

    Hoi

    Zover ik weet zou het allemaal op twee uur zou bij alle pi's in werking gesteld worden bij mijn man is het ook nu twee uur geworden

  • Mami

    ooh dat kan wel….vroeger was het daar 1,5

  • hloves

    Oke dat is lekker als het 2 uurtjes is.

    Het gaat over zuyderbos Heerhugowaard.

    Ik ben ook benieuwd hoe het beleid is tijdens bezoek.

    Mag ik bijvoorbeeld flesvoeding voor mijn kind meenemen, luiers enz?

    En is zuyderbos makkelijk te bereiken via openbaarvervoer, ik heb natuurlijk zelf al het een en ander opgezocht maar alle info is welkom.

    Alvast bedankt

    X Rachel

  • moederG

    Hoi rachel

    Ik zag bij het laatste bezoek wel iemand met een klein kindje en een flesje dus ik denk dat ze daar niet al te moeilijk over doen. Ook mocht hun eigen maxi cosy mee naar binnen maar die moest wel over de band.

    En het hangt er ook een beetje vanaf wie er dienst hebben de een is makkelijker dan de ander…….

    Over het algemeen is de sfeer goed tijdens het bezoek alleen kan het soms erg rumoerig zijn omdat ze meer tafels in de bezoekruimte hebben gezet en er dus meer mensen in die kleine ruimte moeten.

    Ik weet niet precies hoelang het lopen is maar het is wel een aardig stukje vanaf het treinstation……..volgens mij rijd daar geen bus maar dat weet ik niet 100% zeker omdat ik niet vaak met openbaar vervoer reis.