op bezoek in de gevangenis

• Wilma

even een vraag

weet iemand hoe ik extra keer op bezoek kan aanvragen

ik ben jarig en zou dan graag op bezoek gaan

gr wilma

• samantha

hoi

ik heb eens een vraagje als je een verblijfsvergunning heb mag je dan ook op bezoek in ge gevangenis

• Joep

Zolang je zelf maar niet vlak daarvoor hebt vastgezeten. Degene bij wie je op bezoek wilt, moet je op de bezoeklijst zetten. Hij krijgt dan te horen of bezoek wel of niet mag komen,

• anooniempje

Ik ga morge bij me man op bezoek bij pi graven hy dacht dat bezoek om8 uur is hy zou me terug bellen heeft hij niet gedaan. Weet ieman hoelaat morgen bezoek is ?afdeling hvb

• Vera

Kan iemand mijn vertellen als je bij een gedetineerde op bezoek gaat en hun denken dat je een jointje heb gerookt voordat je na bezoek ging dan het bezoek weigeren als verder niks in je bezit heb

• Vera

Kan iemand mijn vertellen als je bij een gedetineerde op bezoek gaat en hun denken dat je een jointje heb gerookt voordat je na bezoek ging dan het bezoek weigeren als verder niks in je bezit heb

• J

Vera

Ze mogen het bezoek altijd weigeren , als ze maar enige idee hebben dat het een gevaar kan zijn voor de gevangen.

ze zullen bij jou geen plas test of bloed test afnermen , maar als het ze niet zint mogen ze je al wiegeren

• Bbb

Hee ik heb een vraagje ,

mijn vriend zit vast in Rotterdam en hij belde me deze dagen even op opeens belt hij niet meer? Hij had genoeg geld om zijn kaart op te waarderen en ik mag volgende week op bezoek en zet mij op de bezoek lijst nou mijn vraag is ik heb kort geleden een arrestatie gehad mag ik nou wel op bezoek