op bezoek in de gevangenis

• anoniem.

Hallo,

Mijn vriend zit vast. Ik wil hem heel graag opzoeken. Maar hij is 19 en wordt als volwasse gezien en zen familie krijgt geen informatie. Waarschijnlijk weet ik waar die zit en kan ik hem bezoeken. Hoe vaak mag je hem bezoeken en hoelang is dat en kan hij mij ook bellen en hoe vaak mag dat? Ik hoop dat iemand antwoord weet op mijn vragen.

groetjes, :)-D

• gewoon ik

je kan hem alleen maar bezoeken als hij jou op de bezoekerslijst zet anders ga je voor niks heen..het hoevaak en hoelang hangt er van af waar hij zit!

hij kan jou bellen als hij niet in beperking zit..dus het is gewoon afwachten tot hij contact met je opneemt

s6 ermee

• rosanne

Wat is beperking ? en hoe zit dat met post. Als je de gene een brief stuurt krijgt die hem dan gelij kde volgende dag en kan hij ook terug sturen ?

groetjes

• Luxe

Soms en soms ook niet?

Het is verschillend.

Ligt aan de pi bewaarders?

Gr.

• annotje

alOah!!!

hey ik ben annotje ik ben al een paar keer op bzoek in de gevangenis gewest en weet dus wanneer je kan gaan ! zorg dat je 10 min -15 min op voorhand er bent eerst moet je jou pasport afgeven en dan moet je een foto laten nemen voor je eigen kaart . je kan na een 5 minuutjes w8ten wel naar binnen . ( als je te laat bent kom je er niet meer in & te vroeg kan nooit geen kwaad ) laat iets weten als je er bent geweest xxx doei

• totsie

Kan mij iemand vertellen of bezoek ook gescreent word voordat ze op bezoek komen? Ik wil graag naar mijn man maar er staat van mij ook nog wat open en ben bang dat ik daar aangehouden word.

• mootje

hallo ik kom al een jaar in pi het is overal verschillend,zorg in ieder geval dat je ruim op tijd ben niet alleen voor het inchecken maar ook hoe eerder je ben aangemeld hoe eerder de gedetineerde uit zijn cel mag tot het bezoek begint zorg er ook voor dat je niet teveel aan ijzer waren aan je kleding heb zoals knoopjes ritsjes en dat soort dingen deze nemen veel tijd inbeslag als de metaal detector blijft afgaan dan moet je wachten op een bewwarder(ster)die met een handmatig detectie aparaat langs het lichaam gaat dit neemd extra tijd in beslag hierna kom je in een wachtruimte waar ik kom word je de naam opgeroepen voor wie je komt en kan je doorlopen

ik wens je heel veel succes

• bettyD

hey mootje,..

was dat in de bijlmer?

zoals je t omschrijft wel,..

herkenbaar, iig.

groetjes betty

• mootje

nee schat is niet in de bijlmer gelukkig voor mij is dichter bij huis maar zover ik weet gaat het meestal overal zo straks ga ik weer van 10.30.tot.11.30

doeiiiii grtjes

• bettyD

haha okeeeeee,…..

veeeeel plezier zometeen, de tijd die je samen *hebt/krijgt* moet je van genieten hoor….

hoe lang moet ie nog?

die van mij zit inmiddels in open kamp en is bijna klaar,..

heerlijk hoor,….

greetZ betty