schrijven met gedetineerde in Nederland

  • roxanne

    Ik zou ook graag willen schrijven met een gedetineerde alleen ik kann nergens vinden hoe en wat.

    Groetjes

  • MisMeSchatje

    hoi Roxanne

    als je wil kan je me mail vragen aan joep

    ik ken wel iemand die heel graag wil schrijven

    groetjes

  • MisMeSchatje

    roxanne Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik zou ook graag willen schrijven met een

    > gedetineerde alleen ik kann nergens vinden hoe en

    > wat.

    >

    > Groetjes

    je kan me ook een prive bericht sturen als je wil

    kan wel iemand die met je wil schrijven

    groetjes

  • patrick

    Hey brauwny. Ik ben Patrick. Ik ben lichtgetint en half nederlands. Ik ben 30 jaar en kom uit Rotterdam. Hoop snel iets van je te horen. Doei…

  • sterre

    Dus gelukkig als ik zo lees zijn er vrouwen die willen schrijven met gedetineerde mijn vriend probeert een mede gedetineerde meer contact te laten krijgen met de buitenwereld (hij heeft dat niet meer en is dus best eenzaam vooral in deze tijd van zijn leven) in de hoop dat iemand geintreseerd is om met hem te schrijven plaats ik ook hier maar even de oproep..Het is een jonge man van bijna 31 jaar (en best verlegen en zo een beetje het vertrouwen kwijt in de buitenwereld)maar zeer spontaan en spraakzaam lief en vriendelijk.Hopelijk is er iemand waar hij mee zou kunnen communiceren!!;)

  • Miranda

    hallo, ik zie dat hier al lange tijd niets is gepost, maar ik zou ook met een gedetineerde willen schrijven.

    groetjes miranda

  • Samantha

    Ik zou graag met iemand willen schrijven die in de gevangenis zit in Nederland want me Engels is niet al te goed en voor hun is het ook mooi want zo voelen zig niet al te eenzaam :)

  • Nadine

    Beste forumleden,

    Voor een documentaire ben ik op zoek naar vrouwen/mannen die na briefcontact verliefd zijn geworden op een gedetineerde in Nederland. Het gaat hierbij om mensen die deze persoon nog niet kenden voordat hij/zij in detentie zat. Jong, oud, in een lange of korte relatie… Iedereen is welkom met zijn/haar verhaal.

    Herkent u zich hierin en wilt u uw verhaal vrijblijvend met mij delen? Dan hoor ik het graag. Ik ben goed bereikbaar via: redactie_gevangenliefde@outlook.com

    Mocht u vragen hebben over het project voordat u uw verhaal met mij deelt, stel deze dan ook gerust.

    Veel dank alvast. Ik kijk uit naar uw reactie.

    Groeten,

    Nadine

  • Nadine

    Miranda

    hallo, ik zie dat hier al lange tijd niets is gepost, maar ik zou ook met een gedetineerde willen schrijven.

    groetjes miranda

    Hoi Miranda,

    Ik zie dat je twee maanden geleden aangaf met een gedetineerde te willen schrijven. Ik ben erg benieuwd of je hier mee aan de slag bent gegaan en hoe dit contact is. Zou je mij hier mee over willen vertellen? 

    Ik ben goed te bereiken via: redactie_gevangenliefde@outlook.com

    Graag hoor ik van je!

    Groeten,

    Nadine

  • Nadine

    Samantha

    Ik zou graag met iemand willen schrijven die in de gevangenis zit in Nederland want me Engels is niet al te goed en voor hun is het ook mooi want zo voelen zig niet al te eenzaam :)

    Hoi Samantha,

    Ik zie dat je enige tijd terug aangaf met een gedetineerde te willen schrijven. Ik ben erg benieuwd of je hier mee aan de slag bent gegaan en hoe dit contact is. Zou je mij hier mee over willen vertellen? 

    Ik ben goed te bereiken via: redactie_gevangenliefde@outlook.com

    Graag hoor ik van je!

    Groeten,

    Nadine