schrijven met gedetineerde in Nederland

  • Joep

    Dag Rian,

    ik weet er natuurlijk wel wat van af, maar ik ken geen mensen die zo een sterke band met iemand opbouwen. Mijn rol is meer dat ik waarschuw voor de negatieve aspecten die hier helaas vaak bij om de hoek komen.

    Maar als je vragen hebt mag je me pb-en of een mail sturen,

    groet, Joep

  • Rian

    Beste Mensen,

    Ik ben Rian van den Boom en ben ruim 10 jaar documentairemaakster, met name voor de landelijke omroepen. Nu ben ik voor de research van een nieuwe documentaire op zoek naar mensen die schrijven met gedetineerden en een intensief contact aangaan. De research is nog breed van opzet, dat wil zeggen dat je ook nog anoniem je verhaal kunt doen.

    Wat betekent dit schrijven voor jou ? Welke plek neemt het in je leven in ? Hoe ontwikkelt zich het contact met een gedetineerde ?

    Wat betekent het voor degene die vast zit ? etc…

    Ik hoop van je te horen !

    Mail naar: info@zwaanproducties.nl

  • rian

    Beste Jan,

    Ik las je oproep en ik heb een vraag voor je.

    Ik ben Rian van den Boom en ben ruim 10 jaar documentairemaakster, met name voor de landelijke omroepen. Nu ben ik voor de research van een nieuwe documentaire op zoek naar mensen die schrijven met gedetineerden en een intensief contact aangaan. De research is nog breed van opzet, dat wil zeggen dat je ook nog anoniem je verhaal kunt doen.

    Wat betekent dit schrijven voor jou ? Welke plek neemt het in je leven in ? Hoe ontwikkelt zich het contact met een gedetineerde ?

    Wat betekent het voor degene die vast zit ? etc…

    Ik hoop van je te horen !

    Mail naar: info@zwaanproducties.nl

  • Rian

    Beste Barbara,

    Ik las je oproep op het forum gevangenis startpagina, waarin je zocht naar mensen die met gedetineerde schrijven en verliefd zijn geworden.

    Ik ben met dezelfde zoektocht bezig op dit moment. Ik was benieuwd of je stappen verder bent gekomen, of wellicht goede contacten hebt opgedaan.Ik ben ruim 10 jaar documentairemaakster en op dit moment aan het researchen of er een documentaire in zit.

    Wie weet kun je me een stapje verder helpen. Ik hoop van je te horen !

    Groeten Rian van den Boom

    info@zwaanproducties.nl.

    www.zwaanproducties.nl

  • Rian

    Beste M,

    Ik las je oproep en ik heb een vraag voor je.

    Ik ben Rian van den Boom en ben ruim 10 jaar documentairemaakster, met name voor de landelijke omroepen. Nu ben ik voor de research van een nieuwe documentaire op zoek naar mensen die schrijven met gedetineerden en een intensief contact aangaan. De research is nog breed van opzet, dat wil zeggen dat je ook nog anoniem je verhaal kunt doen. Ik was benieuwd of het je gelukt is te bemiddelen in het contact wat je voor iemand anders zocht. En of diegene inmiddels aan het schrijven is gegaan ?

    Zou hij of zij mij willen helpen in mijn research ?

    Wat betekent dit schrijven voor hem of haar ? Welke plek neemt het in je leven in ? Hoe ontwikkelt zich het contact met een gedetineerde ?

    Wat betekent het voor degene die vast zit ? etc…

    Ik hoop van je te horen !

    Mail naar: info@zwaanproducties.nl

  • Joep

    Dag Rian,

    Is het misschien mogelijk om een nieuw topic te starten ipv een bestaand topic vol te plempen? Naar mijn ervaring zitten de meeste mensen hier op het forum daar niet op te wachten?

  • MisMeSchatje

    Hoi kira

    Wil je nog steeds met iemand schrijven stuur me dan een pb aub

    Of als iemand anders wil schrijven mag je ook pb sturen

    Groetjes

  • troedelke

    Hallo Barbara

    je mag me geintervieuwen , groetjes Troedelke

  • MisMeSchatje

    Hoi

    Wil er iemand schrijven met een jongen van 27 die graag een tweede kans wil hebben in deze wereld

    Als er iemand is kan je via mij zijn adres gegevens en alls krijgen ik hoop dat er iemand is die hem wil schrijven zal hem heel goed doen is een fijne jongen.

    Groet

  • nicole hvd

    Joep dat klopt helemaal!!!!!!!