Gedetineerd in Engeland

  • sannie

    Misschien kan ik iemand hier mee helpen, heb haar naam al eerder genoemd.

    Als iemand problemen heeft, of zijn partner, vriend, familielid, kennis enz. in engeland gedetineerd zit.En problemen met zijn advocaat/tolk heeft,of wilt veranderen van advocaten kantoor, heb ik hier de naam van een ,,Caseworker'' en tevens zeer ervaren tolk, die ontzettend hard werkt, zich voor 200% inzet voor de gedetineerden, contact met zijn familie onderhoud, je van de gehele situatie op de hoogte houdt.

    Zij werkt voor 2 grote kantoren in Maidstone en Londen.

    Een caseworker bereid de zaak voor, doet onderzoeken enz. voor de advocaat.

    Er zijn in engeland heel veel advocaten/tolken die niet op de juiste manier werken, en alleen maar aan het geld denken.

    Deze vrouw geeft liever haar laatste boterham weg, dan dat ze hem zelf op eet.

    Zij heeft mijn partner ontzettend goed gesteunt, tijdens zijn detentie.

    Mijn partner heeft 6 mnd gezeten, het gebeurd bijna nooit dat je na 6 mnd vrij komt in engeland.Bel of stuur een email naar Mevr. Pearson

    augustapearson@ntlworld.com

    00441304829272 Tel/Fax

    00447710729554 Mobiel

  • sylvia

    beste mensen,

    Mijn zoon werd vermist, en na 9 dagen ontving ik een brief van hem uit de gevangenis. Hij zit wegens drugsmokkel. Hij schrijft dat hij 5 tot 7 jaar ongeveer gaat krijgen. Ik weet niet hoe het werkt, maar mag hij dat een gedeelte in Nederland uitzitten?

    met vriendelijke groet,

    een moeder S

  • Joep

    Dag Sylvia,

    Dat zijn heel nare berichten om te ontvangen. Wat betreft je vraag, of een gedeelte van de straf in Nederland mag worden uitgezeten, ja dat klopt, met Engeland heeeft Nederland ook een verdrag.

    Als je meer informatie wilt, google dan even met de woorden wots verdrag. Je krijgt dan heel veel informatie, incl de wetsteksten.

    Sterkte,

  • sylvia keijser

    Beste Joep,

    Mijn zoon zit vanaf 13 december 2010 vast in Engeland. Ik zou hem willen bezoeken maar dat moet mijn zoon aanvragen. Ik kan geen contact met hem krijgen, en weet niet of mijn brieven aankomen. Wie zou ik kunnen inschakelen om contact met hem te krijgen, of wat kan ik doen?

    Met vriendelijk groet,

    Syl

  • bettyD

    hallo Syl,

    als je zoon een advokaat heeft zou ik hem/haar inschakelen als ik jouw was,..

    misschien een tip kijk eens op www . indetentie .nl

    das een site voor achterblijvers(partners/familie) en daar zijn dus lotgenoten ook meiden/vroeuwen met een man of zoon of broer die vast zit in t buitenland ,… misschien hebb je er wat aan,… ik ben er ook regelmatig te vinden,…

    misschien tot ziens,..

    evengoed fijne jaarwisseling,..(hoe vervelend t ook is,.. t is herkenbaar !)

    sterkte

    knuf BettyD

  • Joep

    Dag Sylvia,

    het consulaat of de ambassade moeten weten waar hij zit. En die nemen ook eens per maand contact met hem op. Nu zit je zoon er nog maar net, dus misschien is hij nog niet bezocht, maar ze moeten wel weten dat hij zit en waar,

  • greet

    |||

  • greet

    MIJN vriend zit ook ergens in eingeland ik weer zelfs nog niet eens waar heeft hij mij niet verteld wel dat hij voor witwassen zit en heeft 72 maanden gekeregen klopt dit groetjes greet

  • Chantal

    Hallo beste

    Is dit forum nog van kracht?