Gedetineerd in Engeland

  • #lex

    Hoi Sannie,

    Ik hoor net dat die kennis van die vriend van mij dus in Elmley zit, nu wilde ik jou vragen of je tips hebt om op visite te gaan omdat jij er recent wekelijks bent geweest. Zoals de goedkoopste reis en bed and breakfast enzo. Zou je alsjeblieft voor mij aan je man willen vragen of er nog steeds voordeel nummers bestaan waarmee je goedkoper vanuit daar naar Nederland kan bellen. En omdat ik daar alleen mijn laatste jaar als veroordeelde daar heb gezeten, en niet wachtende op mijn rechtzaak zou ik graag van hem willen weten of hij ook tussen de Nederlanders op de aparte vleugel buiten waar je omheen kan lopen heeft gezeten of in de centrale vleugels en of daar nu Nederlanders zitten. Ook wat er anno 2007 gespendeerd mag worden in Canteen en wat je aan eigen kleding mocht hebben op remand. Het liefst alles wat je mocht hebben daar, en moet je nog steeds een clothing application form invullen om kleding binnen te krijgen? Als je dat voor mij zou willen doen kunnen we wat mensen een hoop uitzoeken besparen. Heel erg bedankt alvast!

    Groetjes,

    #lex

  • #lex

    Hoi Natasja,

    Zou je graag willen helpen, maar ik heb gelukkig maar een keer vast gezeten en dat was in Engeland. Misschien moet je het bij een ander onderwerp op deze pagina proberen. Daar gaat het geloof ik wel over Nederland. Succes.

    Groetjes

  • natasja

    Hoi Deckhr,

    Hoe is het in de koepel in Breda?Mijn man zit in Dordrecht en wil graag overgeplaatst worden naar Breda,is dichter bij huis en Dordrecht is ontzettend streng vergeleken met andere.Kan jij me er iets meer over vertellen?Alvast bedankt,groetjes Natasja

  • deckhr

    yep Natasja,

    ik zat ooit in de koepel van Breda en ik denk lex niet.

    ik weet niet hoe het er nu is want ik zat daar in de jaren 80 toen ik 22 jaar was. in vergelijking met de Belgische gevangenissen en die engelse jail vond ik dat de koepel heel goed meeviel. Je kon er evt. werken, je kon je bezighouden. ik denk dat dit nu nog zo is en dat er verschillende ateliers zijn om te werken. ook het personeel viel er destijds heel goed mee, heb daar weinig klagen gehad. heb daar ondanks het zitten geen slechte ervaring mee !

    Dordrecht ken ik niet hoe het er is.

    Sterkte voor jou en je man,

    Grtz, Decker.

  • sannie

    Hoi Lex

    Kan je mij jou email adres geven,het lukt mij niet, om van af hier prive naar jou te mailen.

    Ik wil dan graag alle info per post naar jou toe sturen,

    zal alles copieren enz.

    Ik hoor van je.

    sandrafier@zeelandnet.nl

  • tijgerbolletje

    Hoi #lex

    Mijn man heeft ook vast gezeten in engeland. Chelmsford en Nottingham.

    Om goed koop te bellen deden wij het volgende.

    Skype.

    Ik kocht via skype een engels nummer.

    Die gaf ik door aan me man en hij kon dat nummer bellen.

    We spraken een tijd stip af , zodat ik dan in de buurd van de pc was.

    Dat nummer kost 30 euro per jaar.

    En voor de gedetineerde erg goed koop bellen want hij beld gewoon naar een engels nummer.

    Wil je meer weten , mail me dan even.

    groetjes sonja

  • #lex

    Hoi Sonja,

    Ok top! Dank je wel zoiets bedoelde ik ja! Want gewoon bellen is niet te doen, en ik wist dat ze het telefoon systeem veranderd hebben. Maar deze manier is super. Heel erg bedankt!

    Groetjes

    #Lex

  • Liek

    Hoi,

    Mijn vriend zit momenteel in Elmley, hij is inmiddels veroordeeld en zal daar voorlopig dus ook nog wel even blijven. We zijn nu van alles aan het uitzoeken, onder andere of er voor hem een goedkopere manier is om te bellen. Ik heb net de site van Skype helemaal doorgeplozen, maar ik snap er niet veel van. Kun jij me hier iets over vertellen?

    Alvast bedankt voor je reacie!

    Groetjes,

    Liek

    sannie schreef:

    >

    > Hallo

    >

    > Ook ik wil jullie helpen, als er iemand informatie wilt over

    > Engeland.

    > Mijn partner heeft bijn 6 maanden gezeten in de Elmley

    > Prision (eastchurch, sheerness)

    > Ik weet hoe het voelt, om alles zelf uit te moeten zoeken.

    >

    > Sannie

  • sannie

    Liek

    Wij hebben helaas geen ervaring met skype. Ik geef mij email adres, wil je mij mailen, denk dat ze elkaar kennen. sandrafier@zeelandnet.nl

    Sannie

  • thisgurl

    ik heb mijn man al 2 maanden niet gezien , hij zeg me nu dat hij vastzit in engeland , in jail dus, maar ik vraag me af of hij oneerlijk is hij heeft met me gechat en zijn gsm staat aan , dit vind ik echt echt raar , dit kan toch niet??? wil je alsjeblief me mailen met een antwoord op : time_to_grow_another_day@hotmail.com

    dank je