Hoi Sannie,
Ik hoor net dat die kennis van die vriend van mij dus in Elmley zit, nu wilde ik jou vragen of je tips hebt om op visite te gaan omdat jij er recent wekelijks bent geweest. Zoals de goedkoopste reis en bed and breakfast enzo. Zou je alsjeblieft voor mij aan je man willen vragen of er nog steeds voordeel nummers bestaan waarmee je goedkoper vanuit daar naar Nederland kan bellen. En omdat ik daar alleen mijn laatste jaar als veroordeelde daar heb gezeten, en niet wachtende op mijn rechtzaak zou ik graag van hem willen weten of hij ook tussen de Nederlanders op de aparte vleugel buiten waar je omheen kan lopen heeft gezeten of in de centrale vleugels en of daar nu Nederlanders zitten. Ook wat er anno 2007 gespendeerd mag worden in Canteen en wat je aan eigen kleding mocht hebben op remand. Het liefst alles wat je mocht hebben daar, en moet je nog steeds een clothing application form invullen om kleding binnen te krijgen? Als je dat voor mij zou willen doen kunnen we wat mensen een hoop uitzoeken besparen. Heel erg bedankt alvast!
Groetjes,
#lex