grave

  • missy

    is iemand van jullie bekend met de oosterhoek in grave?

    goed/niet?

    alvast bedankt!

    groetjes missy

  • tijgertje

    hoi missy

    mijn vriend heeft een jaar in grave gezeten

    als je iets wil weten hoor ik het wel

  • missy

    hoi tygertje,

    mijn zoon gaat daar waarschijnlijk naar toe,half-open,was het goed te vertoefen daar?kan er niks van terugvinden op internet,alvast bedankt

    groetjes missy

  • sel

    Hoi,

    Mijn man heeft daar ook 1 jaar gezeten later is heeft hij overgeplaatsing naar een ander gevangenis gevraagd waar hij nog steeds spijt van heeft, volgens hem is grave een van de betere plekken om te zitten.

    als er nog iets anders is wat je wilt weten geef een gil.

    doei

  • missy

    hoi hoi,

    zat je man ook in half-open daar gaat mijn zoon n.l naar toe,het gekke is als ik dat vertel zeggen mensen dat daar alleen gevangenis is………………….even afwachten dus maar…….fijn dat je man het daar ondanks alles toch naar zijn zin had!

    bedankt

    groetjes missy

  • Cher-lock

    Hallo als ik effe mag reageren.

    Ik kom uit Grave en weet toevallig dat Grave geen half open inrichting is en heeft.

    Wel is er in Maashegge de halfopen inrichting en ik denk dat daar de vergissing gelegen is want meestal als iemand het heeft over halfopen dan legt men de link al snel naar Grave terug.

    De halfopen inrichting die vroeger hier was is niet meer.

    Die heette destijds de raam en is al enige tijd gesloten (bezuinigingen hé)

    En dat was dus nog in de tijd dat bekende nederlanders hier stonden te schoffelen zoals Hazes en andere.

    Meestal kwamen de schoffelaartjes ook alleen maar hier om boetes uit te “zitten”maar helaas voor u Grave heeft geen open inrichting meer.

    Ga eens even na of hij niet Maashegge bedoeld?

    Maashegge is overiggens gevestigd in Overloon.

    Overloon is niet ver van Grave, en meestal worden deze mensen wel in Grave te werk gesteld.

    Dus misschien dat u zich hierdoor vergist.

    Met vriendelijke groet

  • tijgertje

    hoi missy

    hij had het redelijk naar zn zin daar het is natuurlijk nooit leuk

    ma er was altijd ook wel iets tedoen ook met pasen enzo

    of dat nu nog is weet ik niet

    en wat betreft half open kamp is daar niet

    was wel sprake van geweest ma is toen niet door gegaan

    groetjes tijgertje

  • missy

    hoi allemaal, ik heb het nagevraagd, ze zeggen in het hvb dat daar een jovo afd is………ik weet het ook niet,hoor van meerdere mensen dat het niet bekend is daar…….even afwachten dus maar. bedankt allemaal!

    missymissy schreef:

    >

    > is iemand van jullie bekend met de oosterhoek in grave?

    > goed/niet?

    > alvast bedankt!

    > groetjes missy

  • missy

    ik heb mijn zoon daar gister naar toe moeten brengen en hij zit daar in een half-open kamp.het is daar veel beter als in een hvb,hij moet natuurlijk wel wennen,andere mensen andere regels,maar hij vind het beter daaren vooral met dit weer!

    groetjes,bedankt voor jullie berichtjes

    missy

  • dunya

    Naar wat ikheb gehoord over Grave is het erg streng, schijnt in Amerswiel te Heerhugowaard meer vrijheid en makkelijker te zijn. Bij de meeste HOK schijn je met meerdere personen te zitten .