JoVo in Vught

• Aaltje

Ja, het bezoek was zeker leuk! Het was dus echt geweldig om hem weer te kunnen zien. 't Was anderhalve week geleden, dus het werd hoog tijd.

Wat bedoel je precies met ‘unit 7’? Gaat jouw zoon daarheen?

Mijn vriend z'n afdeling gaat morgen verhuizen en het bezoekuur verandert nu naar donderdag…dus dan mag ik weer komen! 2 x in de week, wat een luxe is dat dan hè! :-)

• annie

ja ik bedoel unit 7 b 2 daar zou mijn zoon gister heen gaan .zoals ik in de folder lees heeft mijn zoon daar ook op donderdag middag bezoek ,maar ik heb daar nog niets van gehoord.

• Aaltje

Het bezoek van mijn vriend is op donderdagochtend, dus misschien dat ze dan toch niet op dezelfde afdeling zitten. Ik probeerde vandaag te bellen om een afspraak te maken, is de bezoekadministratie gesloten. Lekker handig.

Nu maar hopen dat ik ze morgenochtend te pakken krijg en dat ze niet moeilijk gaan lopen doen of zo, want je weet het daar maar nooit.

• annie

je kunt s morgens van 9uur tot half 1 bellen voor een bezoek afspraak van maandag tot en met vrijdag. groetjes en sukses maar ik heb ook wel eens de dag ervoor pas gebelwas geen probleem

• Aaltje

Nee het was bij mij dus idd ook geen probleem, ik kan gewoon morgen komen gelukkig!

Mijn vriend zit nu ook op unit 7, net als jouw zoon.

Het bellen is idd alleen maar op vrijdag, zaterdag en zondag….echt onmenselijk gewoon bijna! We hebben al zowat niks, en dan wordt dit ook nog zo geminimaliseerd. Dat maakt het er niet bepaald makkelijker op. En met die overplaatsing die hij aangevraagd heeft naar de JoVo Utrecht zullen ze vast geen haast maken: als zij je ergens willen plaatsen zit je er zó, maar als het andersom is doen ze het gewoon rustig aan hoor!

De oude advocaat loopt de kantjes er ook af; we hebben een nieuwe genomen en dat is echt een hele toffe kerel, maar de oude maakt niet bepaald haast met het opsturen van het dossier. Het is al 5 dagen geleden dat hij toezegde het dossier op te sturen, maar het ligt nog altijd op dat kantoor. Het lijkt wel alsof hij de boel opzettelijk tegenwerkt, omdat hij zich gepikeerd voelt dat we een andere advocaat hebben genomen. Ik baal er echt gruwelijk van. Het hoger beroep moet komende week gaan dienen en de nieuwe advocaat heeft nog niet eens het dossier gelezen en zich ook nog niet voor kunnen bereiden. Echt alles zit ook tegen!

• san

3x in de week bellen is weinig maar officieel is het 1x 10 min in de week !!. Om overgeplaatst te worden heb je een goede rede nodig. Het is te veel werk met papieren en zo om iedereen maar te verhuizen. Het is ook niet handig als je in groningen vast zit en in den haag naar de rechtbank moet. Geloof mij maar alles heeft een rede en ze doen het echt niet om te treiteren.Aaltje schreef:

>

> Nee het was bij mij dus idd ook geen probleem, ik kan gewoon

> morgen komen gelukkig!

>

> Mijn vriend zit nu ook op unit 7, net als jouw zoon.

>

> Het bellen is idd alleen maar op vrijdag, zaterdag en

> zondag….echt onmenselijk gewoon bijna! We hebben al zowat

> niks, en dan wordt dit ook nog zo geminimaliseerd. Dat maakt

> het er niet bepaald makkelijker op. En met die overplaatsing

> die hij aangevraagd heeft naar de JoVo Utrecht zullen ze vast

> geen haast maken: als zij je ergens willen plaatsen zit je er

> zó, maar als het andersom is doen ze het gewoon rustig aan

> hoor!

>

> De oude advocaat loopt de kantjes er ook af; we hebben een

> nieuwe genomen en dat is echt een hele toffe kerel, maar de

> oude maakt niet bepaald haast met het opsturen van het

> dossier. Het is al 5 dagen geleden dat hij toezegde het

> dossier op te sturen, maar het ligt nog altijd op dat

> kantoor. Het lijkt wel alsof hij de boel opzettelijk

> tegenwerkt, omdat hij zich gepikeerd voelt dat we een andere

> advocaat hebben genomen. Ik baal er echt gruwelijk van. Het

> hoger beroep moet komende week gaan dienen en de nieuwe

> advocaat heeft nog niet eens het dossier gelezen en zich ook

> nog niet voor kunnen bereiden. Echt alles zit ook tegen!